*Verdande* Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Har alltid hatt lyst å farge håret knallrødt bare for å ha gjort det en gang. Har spart håret mitt noen år nå for å få tilbake min opprinnelige hårfarge og få det langt og sunt så har ikke lyst å "ofre" det. Spørsmålet mitt er om det finnes noen midlertidig hårtoning/farge som vaskes ut etterhvert slik at jeg ikke må til med bleking når jeg evt ikke ønsker å ha hårfargen lenger?
Johanne88 Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Rødtoner er veldig vanskelig å få ut av håret. En venninne av meg tonet håret i en brunrød farge tror jeg. Er fortsatt ikke ute av håret selvom det er LENGE siden hun gjorde det:)
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Det kommer litt an på hvilken farge du har fra før av, men som personen over meg sier er rødtoner veldig vanskelig å få ut. De sitter igjen i håret lenge. Om du har en del rødtoner i håret fra før av merker du nok ikke så stor forskjell når fargen etterhvert går ut, men om hårfargen din er kald blir det verre. Anbefaler uansett Manic Panic. De har en god del rødfarger i forskjellig intensitet og disse fargene pleier å gå ut av håret ganske greit etter en stund. De sitter ikke igjen på samme måte som boksfarge fra butikker. Directions og Fudge Paintbox er lignende alternativer, men jeg har ikke like mye erfaring med disse. Anonymous poster hash: e0d57...94b
Minya Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Selv sånne hårfarger som liksom skal forsvinne etter seks vask eller noe sånt, sitter i håret i rundt seks måneder når det er rødtoner i dem, særlig om du er relativt lys i håret fra før. Knalle rødfarger er sannsynligvis ti ganger verre å få ut. Så vær forberedt på at du muligens må farge over med en kald brunfarge senere for å bli kvitt rødfargen. 1
gulfrosk Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 (endret) Jeg farget håret mitt rødt en gang (er naturlig blond), og hadde lakserosa hår i 7-8 mnd. Ikke verdt det, spør du meg. Og for å legge til en annen ting, så har jeg noe som kalles "glasshår" eller noe, så ingenting sitter i håret mitt; bortsett fra rødtoner. HÅPLØST. Endret 30. april 2014 av gulfrosk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå