nektar Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Vår sønn er 3 år når vi skal gifte oss, og har en fin bunad som min mor har strikket til han. Vi er så i tvil om han "kan" ha den, eller om det passer best med dress i slike anledninger? Hva har deres barn hatt på under vielsen?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Klart han kan ha på strikket bunad! Det har jeg sett i både bryllup og andre store anledninger. Jeg synes det er ekstra fint om pentøyet hans i bryllupet deres er laget av moren din og ikke bare er en hvilken som helst barnedress. Anonymous poster hash: 5312b...dc1
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Selvsagt kan han på seg bunad. Tror han kommer til å se rett så staselig ut. Det eneste jeg vil passe litt på, er at han har ei t-skjorte eller lignende som han kan ha på overkroppen hvis han vil leke og boltre seg - kan fort bli varmt i strikkede klær.
nektar Skrevet 30. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2014 Takk for svar Lurt med tips ang t-skjorte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå