AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Hva synes du om det? Om du så er fra her i Norge eller originalt fra andre kontinent, og andre folkeslag blir Nordmenn eller europeere eller kanskje øst-asiater? Gjerne si hvor du kommer fra. Anonymous poster hash: ad556...5f3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Foretrekker det fremfor nordmenn. Helst Sør-Europa og Vest-Asia/Midtøsten. Har aldri hatt noen interesse for norske menn, er norsk selv. Anonymous poster hash: 73793...43a 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Er norsk selv. Foretrekker menn fra Vest-Europa eller USA. Ikke Asia eller Afrika. Anonymous poster hash: b8387...5a2
Gjest Malanthor Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Driter i hvor de kommer fra. Er hvordan de er som betyr noe. Man kan selfølgelig generalisere og si at man ikke ønsker et forhold til noen fra forek midt østen grunnet en heller ekstrem religiøs kultur der, men man vil alltid finne unntak. Og hvis du mener utseende så synes jeg det blir heller sært og kun foretrekke en type. 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Foretrekker det fremfor nordmenn. Helst Sør-Europa og Vest-Asia/Midtøsten. Har aldri hatt noen interesse for norske menn, er norsk selv. Anonymous poster hash: 73793...43a Altså land der kvinner er minst likestilt og respektert. Interessant. De er jo så små og. Anonymous poster hash: ad556...5f3 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Driter i hvor de kommer fra. Er hvordan de er som betyr noe. Man kan selfølgelig generalisere og si at man ikke ønsker et forhold til noen fra forek midt østen grunnet en heller ekstrem religiøs kultur der, men man vil alltid finne unntak. Og hvis du mener utseende så synes jeg det blir heller sært og kun foretrekke en type. De fleste sier "foretrekker". Ingen sier at de dumper noen fordi de kommer fra X eller Y. Jeg har bodd i endel land og har erfaring ift. hvor de kulturelt sett er best match med meg. Og som de fleste andre er det enkelte fysiske trekk jeg liker bedre enn andre. Anonymous poster hash: b8387...5a2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Driter i hvor de kommer fra. Er hvordan de er som betyr noe. Man kan selfølgelig generalisere og si at man ikke ønsker et forhold til noen fra forek midt østen grunnet en heller ekstrem religiøs kultur der, men man vil alltid finne unntak. Og hvis du mener utseende så synes jeg det blir heller sært og kun foretrekke en type. Enig med deg Anonymous poster hash: ad556...5f3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Foretrekker det fremfor nordmenn. Helst Sør-Europa og Vest-Asia/Midtøsten. Har aldri hatt noen interesse for norske menn, er norsk selv. Anonymous poster hash: 73793...43a Forøvrig hva er grunnen til det da? Anonymous poster hash: ad556...5f3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Synes det personlig er greiest å date noen som er norske, men det er jo ikke noe i veien med å bli i lag med noen fra andre folkeslag, om det klaffer. Er norsk, gutt/mann. Anonymous poster hash: 0e19b...7f8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Jeg er fra Norge og hadde aldri tenkt over det før jeg møtte min nåværende samboer som er adoptert fra sør-amerika. Vi er jo ikke sammen på grunn av eller på tross av det, vi er jo bare sammen fordi vi elsker hverandre... Anonymous poster hash: 4b4c1...595
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 Jeg er fra Norge og hadde aldri tenkt over det før jeg møtte min nåværende samboer som er adoptert fra sør-amerika. Vi er jo ikke sammen på grunn av eller på tross av det, vi er jo bare sammen fordi vi elsker hverandre... Anonymous poster hash: 4b4c1...595 Det viktigste er jo at en selv blir lykkelig så Anonymous poster hash: 0e19b...7f8
Tarsan97 Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 Er ikke det å finne seg utlendinger mer normalt en omvendt nå da ? Menn synes å kaste seg over østeuropeere, Russere og alle asiatiske sjokoladejenter.... Er normalen det jo. Kanskje spørsmålet skulle vert, kunne du tenke deg å date en Norsk ???? 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Vi alle har ulike preferanser. Personlig foretrekker jeg selv helst menn fra Vest-Asia/Midt-Østen og områdene rundt der, det er noe med de som er mer mandig enn de fleste norske menn. Så lenge ting fungerer på tross av kulturforskjeller ol, ser jeg ingen problemer med flerkulturelle forhold. Anonymous poster hash: 0d1c2...568
Gjest Imaginary Skrevet 29. april 2014 #14 Skrevet 29. april 2014 Så lenge vi passer sammen bryr det meg midt i rektum hvor de kommer fra.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #15 Skrevet 29. april 2014 Vi alle har ulike preferanser. Personlig foretrekker jeg selv helst menn fra Vest-Asia/Midt-Østen og områdene rundt der, det er noe med de som er mer mandig enn de fleste norske menn. Så lenge ting fungerer på tross av kulturforskjeller ol, ser jeg ingen problemer med flerkulturelle forhold. Anonymous poster hash: 0d1c2...568 Men det er jo de i realiteten ikke. Faktisk er vel de fleste norske menn mye større i høyde og bredde enn dem. Bare fordi vi er opplært til å ikke behandle kvinner på en viss måte så betyr jo ikke det at vi ikke er mandige, bare respekt for kvinner og mer respekt for andre mennesker. Vi er jo stort sett mye bedre utdannet og veldannede også ... Anonymous poster hash: 0e19b...7f8 3
Gjest Idollet Skrevet 29. april 2014 #16 Skrevet 29. april 2014 (endret) Er ikke det å finne seg utlendinger mer normalt en omvendt nå da ? Menn synes å kaste seg over østeuropeere, Russere og alle asiatiske sjokoladejenter.... Er normalen det jo. Kanskje spørsmålet skulle vert, kunne du tenke deg å date en Norsk ???? Lol, nei takk. Vil være med noen jeg liker og ikke som jeg kommer i kontakt med via internasjonale datingsider. Endret 29. april 2014 av Idollet
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #17 Skrevet 29. april 2014 Men det er jo de i realiteten ikke. Faktisk er vel de fleste norske menn mye større i høyde og bredde enn dem. Bare fordi vi er opplært til å ikke behandle kvinner på en viss måte så betyr jo ikke det at vi ikke er mandige, bare respekt for kvinner og mer respekt for andre mennesker. Vi er jo stort sett mye bedre utdannet og veldannede også ...Anonymous poster hash: 0e19b...7f8 Bitter much?Anonymous poster hash: 0c801...9a5 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #18 Skrevet 29. april 2014 Bitter much?Anonymous poster hash: 0c801...9a5 Jeg liker ikke å bli kalt umandig, for det er jeg ikke. Selv om jeg sitter mellom arbeid på bachelor på et kvinneforum, hehe. Anonymous poster hash: 0e19b...7f8 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #19 Skrevet 29. april 2014 Forøvrig hva er grunnen til det da? Anonymous poster hash: ad556...5f3 Utseendemessig er de de jeg syns er mest tiltrekkende. Blonde og hårløse menn gir meg lite tenning. Selv om kulturen kanskje er noe kvinnenedtrykkende, så har jeg møtt flere respektfulle menn derfra enn i Norge, hvor alt oftest dreier seg om å pule flest mulig i fylla. Anonymous poster hash: 73793...43a
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #20 Skrevet 29. april 2014 Utseendemessig er de de jeg syns er mest tiltrekkende. Blonde og hårløse menn gir meg lite tenning. Selv om kulturen kanskje er noe kvinnenedtrykkende, så har jeg møtt flere respektfulle menn derfra enn i Norge, hvor alt oftest dreier seg om å pule flest mulig i fylla. Anonymous poster hash: 73793...43a Jeg er full av hår på kroppen, både på brystet og ellers, er blond. Puler mange på fylla? Jeg har ikke gjort det, og å tro at alle norske menn er playere er bare nonsens, de fleste driver faktisk ikke med det. Jeg behandler i vertfall alle med respekt, fra kvinne til andre menn og til innvandrere. Anonymous poster hash: 0e19b...7f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå