Gå til innhold

Jenny Skavlan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde lyst på en av de hvite kjolene hennes, men etter at Sex&The City-wannabe damene aka Vanessa, Pia, Janne og Synnøve reklamerer så JÆÆÆVLIG for den får jeg helt avsmak. "Tilfeldig" at Vanessa hadde den på i hjemme-hos-meg saken i Costume ja :laugh:

Anonymous poster hash: b88b2...791

Du, jeg er veldig både/og når det kommer til den gjengen, jeg kjenner dem ikke privat overhodet, vet at de antageligvis er hyggelige mennesker, men klarer likevel ikke å høste opp noe sympati for dem innenfra fordi jeg synes det virker som at prøver for hardt.

Skrevet

Jeg synes kjolen var kjempeflott på Jenny! Kjenner ikke mange andre som kunne brukt den, men det er da heller ikke viktig. Det viktigste er at kjolen passer den som skal ha den på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes kjolen var kjempeflott på Jenny! Kjenner ikke mange andre som kunne brukt den, men det er da heller ikke viktig. Det viktigste er at kjolen passer den som skal ha den på.

Bare fin på henne altså...

Det er jo ikke akkurat noe kompliment. :fnise:

Skrevet

Bare fin på henne altså...

Det er jo ikke akkurat noe kompliment. :fnise:

Det var ikke det jeg skrev.Jeg kjenner heller ikke mange som kunne gått med denne kjolen, og kjolen i seg selv blir ikke mindre pen av det. Men Jennys kjole er såpass spesiell, at den vil bli feil på mange. Eller mener du at en kjole må passe til alle for å bli sett på som pen?

Brudekjolen til Kate var også veldig flott, men jeg kjenner ikke mange som kunne båret den uten at det ville virket rart og malplassert.

Skrevet

Det var ikke det jeg skrev.Jeg kjenner heller ikke mange som kunne gått med denne kjolen, og kjolen i seg selv blir ikke mindre pen av det. Men Jennys kjole er såpass spesiell, at den vil bli feil på mange. Eller mener du at en kjole må passe til alle for å bli sett på som pen?

Brudekjolen til Kate var også veldig flott, men jeg kjenner ikke mange som kunne båret den uten at det ville virket rart og malplassert.

Jeg synes ikke den var så himla spesiell siden Marte Krogh hadde på seg noe lignende for noen uker siden.

Skrevet

Jeg synes ikke den var så himla spesiell siden Marte Krogh hadde på seg noe lignende for noen uker siden.

Det skal du selvfølgelig få lov til å synes. :)

Skrevet

Det skal du selvfølgelig få lov til å synes. :)

Takk.

Skrevet

Takk.

Bare hyggelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde lyst på en av de hvite kjolene hennes, men etter at Sex&The City-wannabe damene aka Vanessa, Pia, Janne og Synnøve reklamerer så JÆÆÆVLIG for den får jeg helt avsmak. "Tilfeldig" at Vanessa hadde den på i hjemme-hos-meg saken i Costume ja :laugh:

Anonymous poster hash: b88b2...791

Vanessa eier ikke skam i livet.

Anonymous poster hash: 92230...c7c

• Liker 1
Skrevet

Hun forlovefen til Odd Magnus Williamson ser alltid så utrolig bra ut!

Skrevet

Hun forlovefen til Odd Magnus Williamson ser alltid så utrolig bra ut!

Hvem er hun da<+?

Skrevet

Likte kjolen. Jenny var veldig flott! Det eneste som jeg kunne sette fingeren på var at skjørtet var litt for enkelt for min smak. Liker at skjørtene gjør litt mer ut av seg. Den så ut til å kle henne veldig bra, og det er jo det viktigste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...