Madelene B Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 jeg har ei på 3, som ikke vil sove lengre på dagen. Men greia er at når hun ikke gjør det, så går hun rundt hele dagen og er skikkelig trøtt, sur og grinete. Hva gjør jeg?
^^Belle^^ Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 (endret) Kniper tenna sammen og venter til det går over. Så lenge hun ikke blir overtrøtt om kvelden og sovner fint ville jeg bare tatt den kampen nå. Vi gjorde det på vår nesten 3-åring for noen måneder siden og nå er det mye bedre. Noe som både jeg og hun synes er koselig er å ta en liten hvil i sofaen på fanget, i 11-tiden, med smokk og koseklut og tegnefilm. Hun sover ikke, men får den roen hun trenger for å ta seg inn litt. Det merkes veldig godt når vi ikke har denne nedetiden. Endret 29. april 2014 av ^^Belle^^
Ciara Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 I overgangsfasen var min eldste trøtt og grinete, men ville likevel ikke sove. Den fasen gikk heldigvis ganske fort over. Men det hjalp å lage litt stilletid på dagen, for eksempel sette seg ned med en bok eller en film og slappe av.
Frisørdama Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Det er en overgang, de fleste må gjennom :-) det går over.
Harlekin Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Sier som de andre, holder ut. Denne mellomperioden er skikkelig slitsom, men man må bare gjennom det. Legg henne litt tidligere om kvelden en periode om det hjelper.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Signerer de andre, det er en overgang som er slitsom. Vi måtte legge henne en del tidligere på kvelden og er nå mye mindre fleksibel ifht legging på kvelden. Kl. 18.30 må hun være i seng! Anonymous poster hash: 502ba...0e5
Gjest Jørild Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Det er en overgang det der. Vi har hatt en liten stilletid med tv og kos, bare for å få slappet av litt. Pledd, smokk og kos, men ikke soving. Og så full rulle igjen etterpå.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 jeg har ei på 3, som ikke vil sove lengre på dagen. Men greia er at når hun ikke gjør det, så går hun rundt hele dagen og er skikkelig trøtt, sur og grinete. Hva gjør jeg? Legg inn en skikkelig hvile stund midt på dagen, ca 12. Legge seg ned, i sofa e.l. med kosedyr. sette på lydbok. Ha helt timeout i minst 30 min. Små barn restituerer veldig fort. Anonymous poster hash: e1e8f...f60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå