AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 .. og hvordan er menn når de oppfører seg som gutter(barnslige osv)? Tenker på oppførsel Anonymous poster hash: e9d8f...6ca
Tinka71 Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Vet ikke helt hva du er etter å vite - på hvilket område mener du? Jeg tror der er viktig å se helheten i en manns oppførsel. Åltså hele bildet og ikke bare små enkeltsituasjoner. Det med å ta valg utifra redsel og feighet er vel en kjent 'umoden' ting mange av oss har.. prøv å se 'hele bildet' Lykke til
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Hvis du mener moden vs umoden så handler det om flere ting. Selvsagt er barnslig humor avtennende. Ellers handler det mye om ansvar for min del. Voksne tar ansvar for seg selv og sitt eget liv og vet at ting ikke kommer gratis. Guttunger skylder på alle andre - det er foreldre/samfunnet/jenters feil at ting ikke fungerer for dem. Med modenhet kommer også selvsikkerhet og det å klare å sjarmere kvinner uten å tillegge seg ting som ikke er genuine, manipulere eller imitere andre menn. Klisje å si det, men å finne seg selv. Anonymous poster hash: abc36...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Hva lurer du egentlig på? Har du truffet en mann du mener er umoden? Anonymous poster hash: 69554...7ab
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 jeg vil bare vite hva dere mener Hva gjør mann til en mann, altså modenhet. og hva gjør en mann til en gutt, altså umoden og barnslig. Anonymous poster hash: e9d8f...6ca
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 En mann (i likhet med damer) er vel voksen når de er ansvarsfulle. Jeg har en tendens til å falle for lekne gutter med mye fart og futt i, som ler og tuller mye. Jeg elsker dette i menn, men fikk barn med en sånn mann, og da var det ikke så sjarmerende mer! Glemte å betale regninger, glemte ditt og glemte datt, han var mer opptatt av å ha det gøy enn å ta skikkelig ansvar. Ble superfustrert av han! Barna har en super pappa, men jeg kan ikke leve med han Jeg ble til slutt DEN masete sure dama hehe... så da har jeg det bedre alene, mens jeg venter på en kjedelig mann Anonymous poster hash: 69554...7ab
Tøytigern Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Ifølge min bedre halvdel er jeg en mann når jeg betaler regninger, kokker middag på kjøkkenet og vasker bilen; og en barnslig gutt når jeg spiller Need for Speed. Antar det summerer opp det meste.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 En mann (i likhet med damer) er vel voksen når de er ansvarsfulle. Jeg har en tendens til å falle for lekne gutter med mye fart og futt i, som ler og tuller mye. Jeg elsker dette i menn, men fikk barn med en sånn mann, og da var det ikke så sjarmerende mer! Glemte å betale regninger, glemte ditt og glemte datt, han var mer opptatt av å ha det gøy enn å ta skikkelig ansvar. Ble superfustrert av han! Barna har en super pappa, men jeg kan ikke leve med han Jeg ble til slutt DEN masete sure dama hehe... så da har jeg det bedre alene, mens jeg venter på en kjedelig mann Anonymous poster hash: 69554...7ab Stakkars mann. Du har ikke noen ideer om at det er DU som er problemet? Selv med en kjedelig mann blir du nok også DEN masete og sure bitcha Anonymous poster hash: b753c...d0d 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Sikkert anonym! Jeg er den fødte bitch Hvordan kunne jeg finne på å bli sur for ubetalte regninger, inkasso, glemte barn i barnehagen osv? Nei, jeg trenger nok heftig terapi Anonymous poster hash: 69554...7ab
Haribo24 Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Sikkert anonym! Jeg er den fødte bitch Hvordan kunne jeg finne på å bli sur for ubetalte regninger, inkasso, glemte barn i barnehagen osv? Nei, jeg trenger nok heftig terapi Anonymous poster hash: 69554...7ab Ja, tror du trenger det Ikke noe å bli sur for det. Når man er to er man et team, da skal man hjelpe den andre når han/hun har problemer. Støtte dem når de gjør feiltrinn. Hjelpe partneren til å bli den beste utgaven de selv kan være. Ikke bli sur, irritert og gjøre det slutt med noen over sånne småting. Det er nok deg selv du må jobbe med 1
Madelene B Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 .. og hvordan er menn når de oppfører seg som gutter(barnslige osv)? Tenker på oppførsel Anonymous poster hash: e9d8f...6ca Gutter vil vel alltid være gutter. Men en mann vil vel ta mer ansvar.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 Ja, tror du trenger det Ikke noe å bli sur for det. Når man er to er man et team, da skal man hjelpe den andre når han/hun har problemer. Støtte dem når de gjør feiltrinn. Hjelpe partneren til å bli den beste utgaven de selv kan være. Ikke bli sur, irritert og gjøre det slutt med noen over sånne småting. Det er nok deg selv du må jobbe med Haribo: Støttekontakt er noe jeg helst vil være for noen andre enn samboeren min Om du tror jeg flyttet bare fordi han ikke betalte regninger el. tar du feil. Lykke til med å bruke resten av livet ditt på å veilede en mann (eller dame) Jeg vil helst ha en som klarer seg selv Fy så sær jeg er altså hehe..Anonymous poster hash: 69554...7ab
Tøytigern Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Sikkert anonym! Jeg er den fødte bitch Hvordan kunne jeg finne på å bli sur for ubetalte regninger, inkasso, glemte barn i barnehagen osv? Nei, jeg trenger nok heftig terapi Anonymous poster hash: 69554...7ab En kvinne kan også oppleve at unga blir sittende i barnehagen mens mamma tror pappen henter, at ubetalte regninger går til inkasso olign. uten at noen begynner å kalle henne ei umoden jente. Da ville dere heller brukt ordene rotete, distré og vimsete. Men dere ville ikke begynt å si hun var mindre kvinnelig og lite voksen av den grunn.
Tøytigern Skrevet 29. april 2014 #14 Skrevet 29. april 2014 Haribo: Støttekontakt er noe jeg helst vil være for noen andre enn samboeren min Om du tror jeg flyttet bare fordi han ikke betalte regninger el. tar du feil. Lykke til med å bruke resten av livet ditt på å veilede en mann (eller dame) Jeg vil helst ha en som klarer seg selv Fy så sær jeg er altså hehe..Anonymous poster hash: 69554...7ab Støttekontakt er neppe det han trengte. Men muligens en dame som gadd å kommunisere med mannen sin før regninger gikk til inkasso.
Haribo24 Skrevet 29. april 2014 #15 Skrevet 29. april 2014 Haribo: Støttekontakt er noe jeg helst vil være for noen andre enn samboeren min Om du tror jeg flyttet bare fordi han ikke betalte regninger el. tar du feil. Lykke til med å bruke resten av livet ditt på å veilede en mann (eller dame) Jeg vil helst ha en som klarer seg selv Fy så sær jeg er altså hehe..Anonymous poster hash: 69554...7ab mhm Skal vi dra på date?
Gjest Imaginary Skrevet 29. april 2014 #16 Skrevet 29. april 2014 Menn har langt hår og skjegg og er snille mot folk og dyr og greier å stå på egne bein. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #17 Skrevet 29. april 2014 mhm Skal vi dra på date? Ja! La oss gå på date! Trenger du noen til å hjelpe deg til å stå på egne bein? :D Anonymous poster hash: 69554...7ab
Haribo24 Skrevet 29. april 2014 #18 Skrevet 29. april 2014 Ja! La oss gå på date! Trenger du noen til å hjelpe deg til å stå på egne bein? :D Anonymous poster hash: 69554...7ab ha! Jeg er ganske selvstendig sånn egentlig Men jeg hjelper gjerne andre
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #19 Skrevet 29. april 2014 ha! Jeg er ganske selvstendig sånn egentlig Men jeg hjelper gjerne andre Så du vil hjelpe meg? Få bitchen ut av meg kanskje? Anonymous poster hash: 69554...7ab
Haribo24 Skrevet 29. april 2014 #20 Skrevet 29. april 2014 Så du vil hjelpe meg? Få bitchen ut av meg kanskje? Anonymous poster hash: 69554...7ab mhm, obey me!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå