Fru Blå Skrevet 10. juni 2004 #1 Skrevet 10. juni 2004 Starter ENDA en selvbruningstråd.. Håper ikke dere blir alt for lei. Lurer bare på en ting for søsteren min som er rødhåret og veldig lys i huden. Er det noen som vet hvilken selvbruningskrem som vil passe best til hennes hudtype?
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #2 Skrevet 11. juni 2004 Jeg er rødhåret og ganske lys i huden, men kan bli brun hvis jeg soler meg over en lang periode. Jeg syns hvertfall Loreal sublime både gel og lotion er kjempebra! Gir en god farge, sitter ganske lenge osv. Personlig driver jeg bare med airbrush tanning nå jeg. Blir dritbrun med et rødskjær i, så det ser helt naturlig ut. Pluss at der holder utrolig mye lenger enn vanlig selvbruningskrem. Kjøpte bare Aviva airbrush spray fra nettet, og sprayer på huden og smører forsiktig ut. Har ikke airbrusk maskin enda, så gjør det sånn. ANBEFALES! Selvbruningskrem er noe sinnsykt stress i forhold.
Gjest Cuddly Skrevet 11. juni 2004 #3 Skrevet 11. juni 2004 Var inne på sidene til Aviva, men ble litt forvirret... Hvilken type bruker du, Gjest - og hva er fraktprisene der?
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #4 Skrevet 11. juni 2004 Blir dritbrun med et rødskjær i, ... Hihi.. Kanskje ikke passende å bruke den formuleringen når det er snakk om å bli brun....
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #5 Skrevet 11. juni 2004 Hva er airbrush tanning? Har selv kjøpt den fra Lòreal og jeg ble fornøyd med den. Kjøpte lotion siden noen sa at de ble så tørre av gelen.
trøll Skrevet 12. juni 2004 #6 Skrevet 12. juni 2004 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/12/29/387130.html
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #7 Skrevet 12. juni 2004 Jeg bestilte fra tanforless.com. Hvis du skal bestille Aviva, bør du bestille den med dark 10%. Det koster 15 dollar for en flaske som holder veldig lenge+29 dollar i frakt. (frakten ble såpass fordi jeg bestile to flasker). Når du bestiller derfra, sender de en mail med hvor mye frakten blir. Da foreslår de alltid den dyreste frakten. Pleier da å skrive tilbake at jeg synes det er for dyrt, og ber om andre alternativer. Da velger du det som passer best, og så sender de pakken. Veldig enkelt og greit:)
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #9 Skrevet 12. juni 2004 Finnes det ikke noe annet enn amerikanske nettbutikker som selger den aviva-tingen? Portoen er jo så høy at det går ikke an :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå