Gå til innhold

Få sydd brudekjole i Thailand/sørøst-Asia? Skal jeg satse på det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss neste år, men skal først på backpacking i sørøst-Asia, og tenker derfor at vi kanskje kan satse på å få skreddersydd dress og brudekjole der, samtidig er jeg litt usikker på om jeg ikke finner "rette" kjolen eller at det blir stress av noe slag..

Er det noen som har fått sydd brudekjole i Asia? Hvordan var kvaliteten og var du fornøyd?

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 12c56...167
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke brudekjole, men mye annet av klær. Blant annet en del kjoler.

Om du er i en by i eks Thailand så er det mye fine brudesalonger der. Flotte kjoler i veldig bra kvalitet.

De er rålekre.

Ja du kan få sydd brudekjole og dress til han. Husk bare på at du ikke tar en skredder som syr på 24 timer. Ikke gå til en som en som guidene anbefaler. Spør lokale folk.

Jeg fikk sydd kjoler, og jeg var og prøvde de tre ganger på en uke. Når de var ferdige så måtte de prøves igjen, og det som ikke skredder var fornøyd når han så, ble rettet opp.

Husk en annen ting også, du eser litt opp i kroppen i varmen, så klærne kan virke for store når du kommer hjem. Så få de trangere sydd enn hva som blir målt av deg der nede

Anonymous poster hash: e0dad...6ce
AnonymBruker
Skrevet

Ikke brudekjole, men mye annet av klær. Blant annet en del kjoler.

Om du er i en by i eks Thailand så er det mye fine brudesalonger der. Flotte kjoler i veldig bra kvalitet.

De er rålekre.

Ja du kan få sydd brudekjole og dress til han. Husk bare på at du ikke tar en skredder som syr på 24 timer. Ikke gå til en som en som guidene anbefaler. Spør lokale folk.

Jeg fikk sydd kjoler, og jeg var og prøvde de tre ganger på en uke. Når de var ferdige så måtte de prøves igjen, og det som ikke skredder var fornøyd når han så, ble rettet opp.

Husk en annen ting også, du eser litt opp i kroppen i varmen, så klærne kan virke for store når du kommer hjem. Så få de trangere sydd enn hva som blir målt av deg der nede

Anonymous poster hash: e0dad...6ce

Tusen takk for svar! :) Da håper jeg på å finne kjole der! Hvor mye ca ligger de på?

Anonymous poster hash: 12c56...167

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...