Djungelvrål Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 http://www.zalando.no/king-louie-jerseykjole-bla-kl221c032-k00.html
Gjest Offensive Pie Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Jeg hadde vært trukket mot knallrøde pumps og matchende armbånd/ring, og holdt resten av tilbehøret enkelt. Kanskje tatt på en ordentlig cateye, for å få litt spenning i ansiktet også.
Djungelvrål Skrevet 29. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2014 Har en knallrød clutch veske, men sliter med å finne røde pumps med reim på max 8-9 cm....( må ha reim, ALLE pumpsene mine vider seg så ut) så lurer på å ha hvite åpne 8 cm høye 50 talls inspirerte sandaler med reim, rød clutch og perler......
Gjest Tigress Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Har en knallrød clutch veske, men sliter med å finne røde pumps med reim på max 8-9 cm....( må ha reim, ALLE pumpsene mine vider seg så ut) så lurer på å ha hvite åpne 8 cm høye 50 talls inspirerte sandaler med reim, rød clutch og perler...... Vær litt merksam på at du ikkje lagar deg eit kostyme, altså full 50-tals, liksom, det ser litt merkeleg ut.
Gjest Offensive Pie Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Har en knallrød clutch veske, men sliter med å finne røde pumps med reim på max 8-9 cm....( må ha reim, ALLE pumpsene mine vider seg så ut) så lurer på å ha hvite åpne 8 cm høye 50 talls inspirerte sandaler med reim, rød clutch og perler...... Et par alternativer: 1 2 3 4 Om du tenker 50-tallsinspirerte sko, ville jeg vært moderne med smykker, veske og mesteparten av sminken. Inspirasjon er kult, kopi er kleint
Djungelvrål Skrevet 29. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2014 (endret) Et par alternativer: 1 2 3 4 Om du tenker 50-tallsinspirerte sko, ville jeg vært moderne med smykker, veske og mesteparten av sminken. Inspirasjon er kult, kopi er kleint Likte godt de siste, men veska er blank da....disse var matte semskede. kan jo ha hvit veske istedet selvfølgelig. Det er nesten 10 cm høye men det skal vel gå...problemet er at de anbefaler at jeg bestiller de en halv str større...jeg vider de som regel ut likevel fordi jeg har se bred fot. Men den prisen er jeg akkurat innenfor tollgrensa, mulig jeg bestiller de. Endret 29. april 2014 av KG dama
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Jeg ville gått for nude/beige sko og veske/clutch. Anonymous poster hash: 2d969...152
Djungelvrål Skrevet 29. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 29. april 2014 Jeg ville gått for nude/beige sko og veske/clutch. Anonymous poster hash: 2d969...152 Ja jeg har det, men det er utrolig fint med rødt til mørkeblått og hvitt...
Djungelvrål Skrevet 29. april 2014 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2014 (endret) Disse var lekre men litt for tykk hæl og litt for dyre.... 799 på zalando... Endret 29. april 2014 av KG dama
Gjest Tris Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 (endret) Nude sko, hvitt smalt belte, perleøredobber og stråhatt med blått bånd ala 50 tall. Kontrast, liten gullveske. Klassisk stil, med bølgete hår. Har du blondt eler mørkt hår? Endret 29. april 2014 av Tris
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Ja jeg har det, men det er utrolig fint med rødt til mørkeblått og hvitt... Ja sant nok, men jeg føler kanskje nude blir litt mer bryllupsclassy. Kanskje jeg hadde klint til med knall rød leppestift. Anonymous poster hash: 2d969...152 1
Djungelvrål Skrevet 29. april 2014 Forfatter #14 Skrevet 29. april 2014 Nude sko, hvitt smalt belte, perleøredobber og stråhatt med blått bånd ala 50 tall. Kontrast, liten gullveske. Det hørtes kult ut...men jeg er ikke så veldig på det med belte. Jeg kler ikke å ha belte i livet...jeg kler å ha det høyere oppe, lengre opp mot bysten eller nede på hoftene, vet ikke hvorfor..har kanskje med prorposjonene mine å gjøre. Dessuten skjærer et belte inn i livet når man sitter....
Gjest Tris Skrevet 29. april 2014 #15 Skrevet 29. april 2014 (endret) Det hørtes kult ut...men jeg er ikke så veldig på det med belte. Jeg kler ikke å ha belte i livet...jeg kler å ha det høyere oppe, lengre opp mot bysten eller nede på hoftene, vet ikke hvorfor..har kanskje med prorposjonene mine å gjøre. Dessuten skjærer et belte inn i livet når man sitter.... Da dropper du belte Edit: Jeg støtter forslaget om røde lepper Endret 29. april 2014 av Tris
Djungelvrål Skrevet 29. april 2014 Forfatter #16 Skrevet 29. april 2014 Er så sær at jeg ikke syns jeg kler røde lepper heller. Har veldig små øyne og hvis jeg bruker andre farger enn nude på leppene føler jeg øynene blir enda mindre og blasse. Men jeg har sikkert ikke funnet rette fargen enda...syns det er utrolig vanskelig å finne er rød/berry farge som kler meg...
Gjest Tris Skrevet 29. april 2014 #17 Skrevet 29. april 2014 En slik kjole krever litt sminke, spesielt dersom du skal ha litt 50 talls stil. Øyeskygge i bruntoner, og evt rød leppestift som går mot brunt. Men det er vanskelig å si noe om når jeg ikke vet hvilke farger du har. Men hva med å vise bildet av kjolen til en som jobber med sminke/klær og spørre om råd?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #18 Skrevet 29. april 2014 Polkadot-kjole til et bryllup..? Synes det passer til kun et sted og det er til 50-talls-rockabilly inspirert fest. Anonymous poster hash: acbcc...514
Djungelvrål Skrevet 29. april 2014 Forfatter #19 Skrevet 29. april 2014 Polkadot-kjole til et bryllup..? Synes det passer til kun et sted og det er til 50-talls-rockabilly inspirert fest. Anonymous poster hash: acbcc...514 Hvorfor det, det er jo moderne idag. Har man ikke lov til å gå i flagrekjoler heller da? De er jo 70 talls inspirert...eller er det bare lov på hippiefester? 1
Djungelvrål Skrevet 30. april 2014 Forfatter #20 Skrevet 30. april 2014 Se hva jeg fant haha. http://flikkogfly.no/produkt/vintage-oredobber-rode-klaser/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå