Gå til innhold

Strame opp rumpa på 1 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tips

Endret av Idekorn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Squats hver dag :)

Skrevet

Squats hver dag :)

Det går mer på lårene. Hadde heller tatt bulgarsk utfall dersom jeg bare skulle tatt en øvelse.

Jeg trener blant annet bulgarsk utfall, knebøy og strake markløft. Er ingen treningsekspert, men det funker veldig bra for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke si at squats er den beste øvelsen for rumpa. Anbefaler deg hip trust, glute bridge, bulgariske utfall også videre. :) Bruk vekter for mer belastning.

Anonymous poster hash: 0589c...637
Skrevet

Jeg bruker 30 day squat challenge. Er på dag 28 nå, og ser faktisk en del forskjell :-)

Skrevet

Strake markløft og utfall (bulgarske og gående) gjør at jeg ikke kan sitte i noen timer etterpå :ler: effektivt iallefall og rumpa har løfta deg noen hakk etter at jeg kunne begynne med utfall igjen (hatt en skade i foten). Hiptrust er også fin, men føler de andre øvelsene tar bedre for min del :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan trene ræva hvis jeg har vondt i kneet? Ikke ts.. jeg trente utfall i dag, fikk vondt. Er det noen andre moves jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: 7d3c9...e9f
Skrevet

Hvordan trene ræva hvis jeg har vondt i kneet? Ikke ts.. jeg trente utfall i dag, fikk vondt. Er det noen andre moves jeg kan gjøre?

Strake markløft

AnonymBruker
Skrevet

Strake markløft

Thanx! Med frivekter? Jeg er ikke så glad i vektstang..

Skrevet

Du kan velge selv om du bruker manualer, kettlebells eller vektstang. Selv foretrekker jeg vektstang. Pass på at du lærer deg riktig teknikk, så du ikke ender opp med ryggproblemer i tillegg til vondt kne.

• Liker 1
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...