Gå til innhold

Er det bare meg som aldri har handlet på Ebay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok det med paypal som gjør meg usikker i forhold til å handle der,og redd for å bli hekta.

Jeg har handlet bøker en gang på Amazon og det kommer jeg til å gjøre igjen.

Dere viser mange linker med fristende kjøp fra Ebay,så kanskje jeg overvinner paypal frykten min en dag.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

PayPal er heelt trygt :) Har handla hundre ganger på Ebay og alt har kommet trygt fram. PayPal er det sikreste der ute, men de nettsidene der man skal skrive inn kortnummer osv hvis man handler, er jeg litt skeptisk til

Anonymous poster hash: 95a94...670
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har heller aldri handlet på ebay, jeg synes ikke det jeg har sett på linkene vist her på KG over kjøp eller ønsker hos folk har fristet meg nok til at jeg oppretter en paypal konto. Det er helt sikkert noe for enhvers smak på bay, jeg har bare ikke sett noe enda. (har ikke lett heller da, kun sett på linker her på kg)

Anonymous poster hash: e6743...fc4
Gjest chisandra
Skrevet

Jeg har brukt paypal i mange år, og har aldri hatt noe tull med det.

Er mye mer skeptisk til å oppgi kredittkortnummer, visa etc.

Skrevet

Jeg har heller ikke kjøpt noe via ebay, har ikke paypal heller, litt skeptisk.. :-)

Skrevet

Jeg har aldri handlet noe på ebay, men jeg har hatt paypalkonto i mange år og har brukt den til mange andre steder jeg har handlet.

Skrevet

Har handlet massevis på eBay, men kun billig juggel egentlig. Har dog aldri hatt noen problemer pga. PayPal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...