Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg tok vippeextension for noen mnd siden, og har vært å fylt på ett par ganger. Jeg har i det siste lest at vippeextension kan ødelegge dine naturlige vipper. Lurte på om noen av dere har erfaringer om det? Er litt redd for at vippene mine blir ødelagt om jeg holder på for lenge...

Anonymous poster hash: 1e9fc...4f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei :)

jeg har også vippeextension, og forstår det slik at det ikke er skadelig for vippene så lenge vippeextention settes på riktig :) hun jeg satte på hos først var IKKE flink, og festet vippene for langt inn slik at noen også satt fast i øyelokket mitt:S da skader det vippene! Husk at dine egne vipper "byttes ut" hele tiden, det vil si at så lenge extention ikke skader hårsekkene (ved å for eks limes for langt inn) skal vippene dine berge fint :)

Fikk anbefalt å bruke vippeserum, dette styrker dine naturlige vipper slik at de bedre tåler vekten av løsvippen, da sitter også løsvippene bedre på :) jeg har nå gått fire uker uten å fylle på, og har fortsatt en del extentions igjen, men jeg ser også at der mine egne vipper har vokst ut er disse like sunne og friske som før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...