Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvor lenge har dere vært sammen? Snakker hverdagslige situasjoner ikke i senga..

Anonymous poster hash: df2ef...214

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En tidligere kjæreste strøyk på meg hele kvelden, alle dager selv etter 2-3 år sammen. Jeg fikk aldri nok :ler: Skjønner ikke at han orket :)

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jeg stryker og klør kjæresten min hele tiden. Han er ikke like flink tilbake, men han blir bedre og bedre :) stryker meg på ryggen eller klør meg i hodet når vi ser film. Vi pleier å bytte på :P

Ellers skulle jeg ønske han tok litt mer på meg spontant. Holde rundt meg når jeg lager mat osv. Men det kommer kanskje etter hvert :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg stryker kjæresten min ofte over ryggen når vi ser film eller på tv. Han er derimot flinkere enn meg til hverdagslig kosing. Holder rundt meg, klemmer, gir ofte komplimenter og kose-klår. It's nice :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er myye mer kosete enn han, og det har faktisk vært et problem tidligere. Jeg har blitt usikker av at han "aldri" tar på meg spontant, annet enn i sengen. Men ettersom vi har vært sammen en stund har jeg roet meg på dette - folk er forskjellige og har ulikt behov. Han tar ut sitt fysisk-kontakt behov når vi har sex, og jeg har blitt flink til å si fra at "du, nå skulle jeg gjerne hatt en klem" eller "kan jeg sitte i armkroken"? :P Nei, alt er ikke like romantisk når man har vært sammen noen år, hehe.

Anonymous poster hash: 7bac3...e1c
AnonymBruker
Skrevet

Han tatt på meg hele tiden. 7 år og 2 barn senere, tar han bare mer og mer. Jeg er ikke like flink.

Anonymous poster hash: a00d9...fd9

• Liker 1
Skrevet

Pupper og rumpe får sjelden være i fred.

Gjest New_Girl
Skrevet

Veldig mye. Stryking, kosing, holde i hendene, klemmer, tafsing, kyssing...Vært sammen i snart 10 år :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

masse. Vi har vært sammen i 4 år og vi tar på hverandre hele tiden, han mer enn meg da han har behov for litt mer kos enn meg...

Anonymous poster hash: 374b8...b85
Skrevet

Veldig mye. Han elsker å stryke meg, klemme på meg, skvise meg, holde rundt meg når vi ligger i sofaen, kysse meg... Jeg er ikke like kosete, og synes det kan bli litt irriterende iblant. Men er jo koselig da, skal ikke klage :) Vært sammen i straks 5 år.

Gjest Krisssy
Skrevet

Vi er veldig kostete begge to. Jeg sitter ofte i armkroken hans, eller så stryker han meg på ryggen, og jeg på han. Har vært sammen i 3 og et halvt år

AnonymBruker
Skrevet

Så heldige dere er da!

Her tar ikke mannen på meg i det hele tatt, sitter lengst mulig unna meg i sofan, nekter å legge seg sammen med om kvelden, og sex har vi ikke hatt på 1,5 år.

Det nærmeste kosing jeg kommer, er ett følelsesløst nattakyss, før jeg tusler ensom til sengs.

vært sammen i 11 år.

Anonymous poster hash: 69493...915
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 11 år her også. Tar lite på meg, bortsett fra på rompa. Den elsker han og blir veldig kåt med en gang. Jeg er en person som stryker og koser, holder og klemmer. Men gidder ikke lenger når jeg aldri får noe tilbake.

Anonymous poster hash: 03caf...314
AnonymBruker
Skrevet

Vi koser mye på hverandre. Sitter inntil hverandre, holder hender, klemmer, stryker osv. Vi har vært sammen i 10år.

Anonymous poster hash: 3ba00...b35

AnonymBruker
Skrevet

Ganske mye :P Har vært sammen i snart 3 år, og vi tar på hverandre hele tiden.

Anonymous poster hash: 501e2...a64
Skrevet

Vi koser, klemmer, kysser, holder hender og småtafser hele tiden. Vi gjør det vel like mye begge to. Han sier ofte at han syns jeg er pen osv, gjerne helt plutselig. Han er ikke redd for å vise følelser, verken hjemme eller offentlig :) vi har vært sammen i 2 år.

AnonymBruker
Skrevet

stryker meg på ryggen eller klør meg i hodet når vi ser film. Vi pleier å bytte på :P

Ellers skulle jeg ønske han tok litt mer på meg spontant. Holde rundt meg når jeg lager mat osv. Men det kommer kanskje etter hvert :)

Hehe, du hørtes veldig søt ut. Nesten som to søte aper dette her :D

Anonymous poster hash: 14a47...bb8

Skrevet

Hehe, du hørtes veldig søt ut. Nesten som to søte aper dette her :D

Anonymous poster hash: 14a47...bb8

Han pleier å kalle meg for en liten apekatt faktisk. Hehe :)

Skrevet

Samboeren min er veldig flink til å kose, stryke, etc. Vi kysser mye og holder alltid hender når vi er ute, og han er veldig glad i å holde rundt meg, stryke meg på kinnet etc. Han har alltid vært flink, i motsetning til meg, tok en god stund før jeg gav like mye tilbake, nå er vi begge like kosete tror jeg. I tillegg så er jeg gravid så blir mye stryking og kosing med magen. :rodmer: Vi har vært sammen i 1.5 år.

Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år. Vi har to barn og han tar fortsatt like mye på meg som før 7 år siden.

ALtså, hele tiden :)))))))))))))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...