Gå til innhold

Husleie må betales innen i morgen, hva gjør jeg dersom lønn ikke kommer inn på konto?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må betale husleie innen i morgen. Jeg går litt i nerver nå, for jeg har ikke fått lønn inn på konto ennå. Den kan komme når som helst, men den er litt sen denne gangen i forhold til hva den pleier. Lønnen skal komme i slutten av måneden, altså en av de siste dager i måneden. Men hva gjør jeg hvis den ikke kommer? Jeg har ingen sparepenger å ta av. Er det mulig at banken kan trekke, og at jeg kan stå i minus dersom det er noe galt med lønningen? Jeg skal ha den inn, men dersom jeg må purre på sjefen og hvis det er noe galt med at de har glemt lønningen min osv.

Anonymous poster hash: 3554c...a14
Videoannonse
Annonse
Gjest celine
Skrevet

Hvis lønna ikke kommer inn imorgen, blir husleia betalt en dag eller to for sent. Ingen big deal ;) Så lenge man holder seg innenfor fem dager etter forfall, skjer det ingen verdens ting.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis lønna ikke kommer inn imorgen, blir husleia betalt en dag eller to for sent. Ingen big deal ;) Så lenge man holder seg innenfor fem dager etter forfall, skjer det ingen verdens ting.

Jeg får for all del håpe at lønnen kommer snart, for jeg liker å betale presis. Men kan være at den kommer i løpet av dagen. Håper på det. :)

Gjest celine
Skrevet

Jeg får for all del håpe at lønnen kommer snart, for jeg liker å betale presis. Men kan være at den kommer i løpet av dagen. Håper på det. :)

Vet hvordan det er.. Det tok meg noen år å bli så avslappet rundt sånne ting :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke varsle huseier? Så vet h*n at leie er på vei, men kanskje litt forsinka

Anonymous poster hash: 5e907...fae
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke varsle huseier? Så vet h*n at leie er på vei, men kanskje litt forsinka

Anonymous poster hash: 5e907...fae

Jeg må se om lønnen kommer inn først, men har litt hetta nå. Men det kan skje at den kommer i løpet av natt til i morgen. Jeg varsler huseier i løpet av morgendagen hvis den ikke har kommet , og forteller problemet. Da er det jo jobben sin feil. Men litt flaut at jeg ikke har penger i bakhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...