AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Jeg må betale husleie innen i morgen. Jeg går litt i nerver nå, for jeg har ikke fått lønn inn på konto ennå. Den kan komme når som helst, men den er litt sen denne gangen i forhold til hva den pleier. Lønnen skal komme i slutten av måneden, altså en av de siste dager i måneden. Men hva gjør jeg hvis den ikke kommer? Jeg har ingen sparepenger å ta av. Er det mulig at banken kan trekke, og at jeg kan stå i minus dersom det er noe galt med lønningen? Jeg skal ha den inn, men dersom jeg må purre på sjefen og hvis det er noe galt med at de har glemt lønningen min osv. Anonymous poster hash: 3554c...a14
Gjest celine Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Hvis lønna ikke kommer inn imorgen, blir husleia betalt en dag eller to for sent. Ingen big deal Så lenge man holder seg innenfor fem dager etter forfall, skjer det ingen verdens ting. 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Hvis lønna ikke kommer inn imorgen, blir husleia betalt en dag eller to for sent. Ingen big deal Så lenge man holder seg innenfor fem dager etter forfall, skjer det ingen verdens ting. Jeg får for all del håpe at lønnen kommer snart, for jeg liker å betale presis. Men kan være at den kommer i løpet av dagen. Håper på det. Anonymous poster hash: 3554c...a14
Gjest celine Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Jeg får for all del håpe at lønnen kommer snart, for jeg liker å betale presis. Men kan være at den kommer i løpet av dagen. Håper på det. Anonymous poster hash: 3554c...a14 Vet hvordan det er.. Det tok meg noen år å bli så avslappet rundt sånne ting 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Hvorfor ikke varsle huseier? Så vet h*n at leie er på vei, men kanskje litt forsinka Anonymous poster hash: 5e907...fae 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Hvorfor ikke varsle huseier? Så vet h*n at leie er på vei, men kanskje litt forsinka Anonymous poster hash: 5e907...fae Jeg må se om lønnen kommer inn først, men har litt hetta nå. Men det kan skje at den kommer i løpet av natt til i morgen. Jeg varsler huseier i løpet av morgendagen hvis den ikke har kommet , og forteller problemet. Da er det jo jobben sin feil. Men litt flaut at jeg ikke har penger i bakhånd. Anonymous poster hash: 3554c...a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå