AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Ikke bli sint om du føler jeg sier noe galt. Dette er hva jeg, en mann, kanskje lik mange andre, ønsker i et forhold. Ei kvinne som ikke er redd for å kunne bry seg om meg og gjøre noe i huset fordi det ikke er likestilt nok. En vil jo alltids gjøredet rettferdig og rimelig på andre måter. Ei som trenger meg og ei jeg trenger. Ei som er min beste venn og som er fin å prate med. Som jeg tiltrekkes mot fordi jeg synes hun er så god og fin. Der en kan glede seg sammen med henne mellomrom fysisk, helst spontant. Ei som ønsker familie og er glad i den. Som det går ann å krangle med og ha dårlige tidspunkt uten at det skal bety noe og vi blir venner igjen fort. Det var mine tanker, hva ønsker du?Anonymous poster hash: e15be...b07 5
Tanuki Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Syns det var rimelige onsker jeg:) Rart du ikke har funnet noen som oppfyller saapass enkle "krav".
Gjest Booker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Samme krav her + ikke være redd for å eksperimentere på soverommet.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 samme krav til en mann, men han må like å finne på nye ting på soverommet, ellers kjeder jeg meg, Anonymous poster hash: 4ddc7...7ab
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Syns det var rimelige onsker jeg:) Rart du ikke har funnet noen som oppfyller saapass enkle "krav". Har kanskje ikke vert sosial og initiativrik nok Anonymous poster hash: e15be...b07
Gjest chisandra Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Høres helt perfekt ut, ts. Når du finner henne, høres det ut som dette er liv laga.
Mrs Smith Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Ja dette hørtes helt kurant ut TS, jeg ønsker meg i grunn det samme fra en mann. Men han må gjerne være over middels interessert i husarbeid
Gjest Coolaid Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Høres helt greit og normalt ut. Jeg tror at vi mennesker vil ha det samme i grunnen - å ha noen å elske og å bli elsket.
NoFuss Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Dette var jo ikke noe å bli sint for, dette er jo noe mange av oss ønsker, både kvinner og menn.
Gjest Blomsterert Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Ønsker meg en som ler av det absurde. Han er posiv og spontan. Og han furter aldri! (Skrekk og gru) Glad i folk, og naturmenneske. Fint med sex i naturen og så kaffe og soloppgang. IKKE noen lars monsen alts :-D
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 Ønsker meg en som ler av det absurde. Han er posiv og spontan. Og han furter aldri! (Skrekk og gru) Glad i folk, og naturmenneske. Fint med sex i naturen og så kaffe og soloppgang. IKKE noen lars monsen alts :-D Ikke Lars Monsen? Trodde han var Norges største kjekkas jeg da Anonymous poster hash: 89322...6f4
Tøytigern Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 Ikke bli sint om du føler jeg sier noe galt. Dette er hva jeg, en mann, kanskje lik mange andre, ønsker i et forhold. Ei kvinne som ikke er redd for å kunne bry seg om meg og gjøre noe i huset fordi det ikke er likestilt nok. En vil jo alltids gjøredet rettferdig og rimelig på andre måter. Ei som trenger meg og ei jeg trenger. Ei som er min beste venn og som er fin å prate med. Som jeg tiltrekkes mot fordi jeg synes hun er så god og fin. Der en kan glede seg sammen med henne mellomrom fysisk, helst spontant. Ei som ønsker familie og er glad i den. Som det går ann å krangle med og ha dårlige tidspunkt uten at det skal bety noe og vi blir venner igjen fort. Det var mine tanker, hva ønsker du?Anonymous poster hash: e15be...b07 Nøyaktig det samme
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Er da helt normale ønsker dette... Både fra menn og kvinner Mann 34Anonymous poster hash: 447ba...ac9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #14 Skrevet 29. april 2014 Høres bra ut. Bli kjent? 😊Anonymous poster hash: 2567d...5a9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #15 Skrevet 29. april 2014 Er da helt normale ønsker dette... Både fra menn og kvinner Mann 34Anonymous poster hash: 447ba...ac9 Bli kjent?Anonymous poster hash: 2567d...5a9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #16 Skrevet 29. april 2014 Bli kjent?Anonymous poster hash: 2567d...5a9 Jeg har sett meg ut ei, beklager Anonymous poster hash: 447ba...ac9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå