Teeden Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Velger å ta denne under nick i håp om å slippe hets og ukonstruktive svar. Er sånn i tenkeboksen og får ikke sove. Har hatt mye kontakt med eksen min den siste tiden, vi har sex og hun har fortsatt følelser for meg. Vi har det utrolig avslappende sammen, og hun har foreslått å prøve igjen. Jeg var med på den så vi går sakte men sikkert inn i et slags forhold igjen. Jeg var utro mot henne ved to anledninger med samme dama på slutten av forholdet, men hun fant aldri ut av det. Jeg skulle fortelle det, men hun fant ut at hun hadde fått nok av forholdet før jeg kom så langt. Jeg mene bestemt at det hun ikke vet har hun ikke vondt av, og jeg vet jeg ikke vil gjøre den samme tabben igjen, men det slo meg da vi traff på et par bekjente i kveld, at flere av kompisene mine vet jeg var utro. Det føles derfor som om det jeg gjorde fort kan komme frem, siden jeg gjorde et litt lattermildt poeng av at jeg i det minste slapp å stå fram med utroskapen. Blir det helt feil å gå inn i et forhold med henne uten å nevne det som skjedde? Det føles som å gå inn i et nytt forhold og dermed syns jeg ikke at jeg skylder henne å få vite noe fra fortiden. Føler på en måte at jeg fortjener å starte med blanke ark.
Gjest Booker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Hvorfor fortjener du en ny start? Det hun fortjener er å en ny start. Du må ta ansvar for det du har gjort, uansett hvor vanskelig det er, og hun fortjener å ta valget om hun vil være sammen med deg. Du respekterer ikke henne hvis du lar vær å si det, du kan ikke gå inn i et forhold med så lite respekt for dama.
kaffekjærring Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Jeg ville sagt det, og du har jo sikkert dine grunner så jeg ville jo tatt med di også. Hva hun velger å gjøre med det da vil jo bli opp til henne! Kanskje hun kan tilgi deg, kanskje ikke, men da har du iallefall ren samvittighet! Jeg tror du vil føle deg lettere til sinns ved å fortelle det
Teeden Skrevet 29. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2014 Hvorfor fortjener du en ny start? Det hun fortjener er å en ny start. Du må ta ansvar for det du har gjort, uansett hvor vanskelig det er, og hun fortjener å ta valget om hun vil være sammen med deg. Du respekterer ikke henne hvis du lar vær å si det, du kan ikke gå inn i et forhold med så lite respekt for dama. Jeg mener jo at det er jeg som fortjener en ny start. Det var hun som slo opp med meg og det er hun som nå vil ha meg tilbake. HUN? Mener dere virkelig det? Det blir på en måte som at jeg da skal gjøre meg selv til martyr uten å ha bedt om det, siden hun aldri hadde fått vite det uansett. Jeg syns det er feil at jeg skal få gjennomgå når jeg uansett ikke har gjort noe for å havne i denne situasjonen.
Teeden Skrevet 29. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2014 For å legge til : Jo jeg har jo gjort noe for å havne i situasjonen, men det er en stund siden og tilhører fortiden. Og siden vi går inn i et nytt forhold så føler jeg ikke at hun har noe med det som skjedde sist gang.
kaffekjærring Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Jeg mener jo at det er jeg som fortjener en ny start. Det var hun som slo opp med meg og det er hun som nå vil ha meg tilbake. HUN? Mener dere virkelig det? Det blir på en måte som at jeg da skal gjøre meg selv til martyr uten å ha bedt om det, siden hun aldri hadde fått vite det uansett. Jeg syns det er feil at jeg skal få gjennomgå når jeg uansett ikke har gjort noe for å havne i denne situasjonen. Du skriver jo SELV at hun kan finne ut av det siden du har skrytt over det til kompisene dine.... Skal du holde henne vekke fra kompisene dine da? Aldri ta henne med i bursdag, på fest, ut på byen sammen med deg og dine? Sannheten får man fra barn, og fulle folk vet du! 1
kaffekjærring Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Dessuten så var dere fortsatt sammen sist da du var utro!! Jeg synes hun skal få vite det... 2
Gjest Booker Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Jeg mener jo at det er jeg som fortjener en ny start. Det var hun som slo opp med meg og det er hun som nå vil ha meg tilbake. HUN? Mener dere virkelig det? Det blir på en måte som at jeg da skal gjøre meg selv til martyr uten å ha bedt om det, siden hun aldri hadde fått vite det uansett. Jeg syns det er feil at jeg skal få gjennomgå når jeg uansett ikke har gjort noe for å havne i denne situasjonen. Du gjorde noe galt, stå opp for det. Du setter henne opp i en dårlig situasjon.
kaffekjærring Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 For å legge til : Jo jeg har jo gjort noe for å havne i situasjonen, men det er en stund siden og tilhører fortiden. Og siden vi går inn i et nytt forhold så føler jeg ikke at hun har noe med det som skjedde sist gang. Dessuten... Hvis du føler det, hvorfor må du spørre andre? Da har du jo bestemt deg, har du ikke?
Teeden Skrevet 29. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 29. april 2014 Du skriver jo SELV at hun kan finne ut av det siden du har skrytt over det til kompisene dine.... Skal du holde henne vekke fra kompisene dine da? Aldri ta henne med i bursdag, på fest, ut på byen sammen med deg og dine? Sannheten får man fra barn, og fulle folk vet du! Hva er sannsynligheten for at hun tilgir det da? Hadde dere kunne tilgitt noe sånt hvis han var åpen om det?
kaffekjærring Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 Hva er sannsynligheten for at hun tilgir det da? Hadde dere kunne tilgitt noe sånt hvis han var åpen om det? Har selv vært i en lignende situasjon og det gikk helt fint.
Gjest Booker Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 Hva er sannsynligheten for at hun tilgir det da? Hadde dere kunne tilgitt noe sånt hvis han var åpen om det? Definitivt bedre sjanser om man er åpen og oppriktig. Noe helt annet å finne ut av det etter lang stund, da føler man seg ført bak lyset.
kaffekjærring Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Definitivt bedre sjanser om man er åpen og oppriktig. Noe helt annet å finne ut av det etter lang stund, da føler man seg ført bak lyset. Nettopp!!
Eplekaka Skrevet 29. april 2014 #14 Skrevet 29. april 2014 Velger å ta denne under nick i håp om å slippe hets og ukonstruktive svar. Er sånn i tenkeboksen og får ikke sove. Har hatt mye kontakt med eksen min den siste tiden, vi har sex og hun har fortsatt følelser for meg. Vi har det utrolig avslappende sammen, og hun har foreslått å prøve igjen. Jeg var med på den så vi går sakte men sikkert inn i et slags forhold igjen. Jeg var utro mot henne ved to anledninger med samme dama på slutten av forholdet, men hun fant aldri ut av det. Jeg skulle fortelle det, men hun fant ut at hun hadde fått nok av forholdet før jeg kom så langt. Jeg mene bestemt at det hun ikke vet har hun ikke vondt av, og jeg vet jeg ikke vil gjøre den samme tabben igjen, men det slo meg da vi traff på et par bekjente i kveld, at flere av kompisene mine vet jeg var utro. Det føles derfor som om det jeg gjorde fort kan komme frem, siden jeg gjorde et litt lattermildt poeng av at jeg i det minste slapp å stå fram med utroskapen. Blir det helt feil å gå inn i et forhold med henne uten å nevne det som skjedde? Det føles som å gå inn i et nytt forhold og dermed syns jeg ikke at jeg skylder henne å få vite noe fra fortiden. Føler på en måte at jeg fortjener å starte med blanke ark. Du må jo fortelle dette hvis du skal bli sammen med henne igjen. Det kommer for en dag før eller senere og da er jo helvetet løs, det vet du?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #15 Skrevet 29. april 2014 Å starte på nytt med løgner? Hvem er hun for deg som fortjener det? Tenk så utrolig vondt for henne om/når hun finner ut av det om noen mnd? Vær ærlig! Anonymous poster hash: 07f5e...3d2
Crobern Skrevet 29. april 2014 #16 Skrevet 29. april 2014 Hun hadde fått nok av forholdet.....kanskje hun følte at du hadde forandret deg litt og derfor ikke ville mer? Dere bør satse på en ny start begge to, og da bør du være ærlig med henne. Jeg tror det er større sjans for at hun tilgir deg nå, enn om noen mnd da det kommer fra noen andre. Om du forteller det til henne nå, så blir hun kanskje lei seg og vil ikke være sammen med deg. Men om du forteller det senere i forholdet, eller at hun får høre det av noen andre senere, så vil hun nok ta det mye tyngre.
sophh Skrevet 29. april 2014 #17 Skrevet 29. april 2014 Hun kommer nok til å få vite det en eller annen gang. Er bedre at du er ærlig fra starten av. Blir nok mye verre når hun får vite det av andre og ikke deg.
Floskelfrosk Skrevet 29. april 2014 #18 Skrevet 29. april 2014 Blir for dumt. Du kan ikke snakke om at du fortjener en ny start med blanke ark, du fortjener ikke henne engang
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #19 Skrevet 29. april 2014 Artig hvordan folk forandrer plutselig mening når det er en mann som har vært utro. Hadde det vært ei kvinne som hadde skrevet dette så hadde det vært andre toner. Dere kvinner vil alltid være dobbel moralske. Go for it. Dog vær obs for dine kompiser. Før eller siden vil en eller annen ødelegge for deg: fylla eller en kompis som liker henne godt.Anonymous poster hash: 4bf71...293 1
Crobern Skrevet 29. april 2014 #20 Skrevet 29. april 2014 Artig hvordan folk forandrer plutselig mening når det er en mann som har vært utro. Hadde det vært ei kvinne som hadde skrevet dette så hadde det vært andre toner. Dere kvinner vil alltid være dobbel moralske. Go for it. Dog vær obs for dine kompiser. Før eller siden vil en eller annen ødelegge for deg: fylla eller en kompis som liker henne godt.Anonymous poster hash: 4bf71...293 Jeg hadde da sagt det samme til ei dame! Hvorfor er du så bitter, og mener at damer er dobbel moralske? Er det ikke dobbe moralsk å mene at man fortjener en ny start da de faktisk er han som har gjort noe galt? I dette tilfellet er det en han,hadde det vært hun så hadde jeg skrevet det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå