Gjest Pet Skrevet 10. juni 2004 #1 Del Skrevet 10. juni 2004 Dro optimistisk av gårde til IKEA i dag og på handlelista sto to ting. Først gikk vi på kafeen og spiste oss litt småkvalme på kjøttboller og så gikk vi for å finne tv-bordet vi hadde sett oss ut. Prøvesatt en del sofaer på veien og hadde vanskelig for å komme oss opp av enkelte pga alle kjøttbollene. Tv-bordet? Desverre utsolgt, men kommer inn i løpet av to uker. Ja vel. Ned i første etasje og kjøkkenavdelingen og plukket med oss litt ting vi ikke har bruk for men som var veldig billig. Kjøpte et sett med veldig mange plastbokser for 59 kroner, for det får men jo aldri nok av. Og grillvotter. Og spisebrikker. Så til teppeavdelingen. Det teppet vi skulle ha fant vi ikke i riktig størrelse. Nei vel. Videre mot kassa. Noen ekstra potteskjulere er jo greit å ha. Så fikk vi se teppet vårt i en utstilling og fikk tak i en kul svenske som fortalte at det var helt umulig å kjøpe utstillingsvarer. Men han skjekket på PCen og sa litt nedlatende at de hadde seks tepper i den størrelsen vi skulle ha i teppeavdelingen. Tilbake dit mot kjøreretningen. Joda, det hadde de seks stykker av, men de fant dem ikke. Hvordan går det an, da? Nei, det visste de ikke, men de skulle bestille flere og de ville få dem i løpet av to uker. Lang kø i kassa og da vi kom fram kom vi på at vi skulle kjøpt lyspærer, men da var det for sent. 365 kroner, takk. Softis til fem kroner måtte vi jo bare ha, så vi kunne bli ordentlig kvalme. Hvor er bilen? Lette etter bilen i ti minutter. Kom oss hjem og pakket ut. Herregud, så mange plastbokser det var i den pakka! Og så mange forskjellige størrelser og fasonger! Nå er oppvaskmaskinen ferdig og jeg lurer på hvordan jeg skal organisere alle de boksene og lokkene i skapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. juni 2004 #2 Del Skrevet 10. juni 2004 De plastboksene har vi også, i tillegg til minst like mange fra før. Vi fant ut at det letteste var å legge dem alle i en skuffe. Men de er praktiske og de holdt seg bra etter en runde i oppvaskmaskinen (ikke alle gjør det, til tross for at de lover det). Lokket på de runde boksene var litt vanskelig å få på. Men for 59 kroner kan man vel ikke forvente all verden kanskje. Høres ut som en typisk dag på Ikea, halvparten av det man skulle ha finner man ikke men man finner 10 andre ting man egentlig ikke skulle ha. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 10. juni 2004 #3 Del Skrevet 10. juni 2004 Det der hørtes fryktelig kjent ut. Ikea er skumle greier :oops: Skulle bare være med å bære jeg, og plutselig trengte jeg masse nye ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11. juni 2004 #4 Del Skrevet 11. juni 2004 For meg som bor langt fra Ikea hørtes det (nesten) ut som en drømmedag....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ostfol Skrevet 27. juni 2004 #5 Del Skrevet 27. juni 2004 DET ER DRØMMEDAG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå