Gå til innhold

Hva vil han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så, det har seg slik at en fyr jeg datet en liten stund, men som deg plutselig ble stille fra, sendte meg en melding litt ut av det blå her for litt siden.. Han lurte på hvordan det stod til, og vi tekstet litt fram og tilbake ganske overfladisk om hva vi gjorde på osv.. Det var ikke noe bootycall melding siden verken han eller jeg var ute eller hadde tenkt oss ut. Så det jeg lurer på er hva tror dere han ville med den meldingen? Har som sagt ikke hørt fra han på en stund, og tok det som et tegn på at han ikke var interessert lengre..

Anonymous poster hash: bfb1a...423

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han bare ville snakke vanlig med deg for å se om du var "interesting"? Jeg vet faktisk ikke, det kan være så mangt. Kanskje han ville at du sku spørre om dere skulle finne på noe?

Skrevet

Var det vær-snakk, eller var det "hvordan har du hatt det i det siste? Hva gjør du ikveld?"?

AnonymBruker
Skrevet

Var det vær-snakk, eller var det "hvordan har du hatt det i det siste? Hva gjør du ikveld?"?

Det var mer "hvordan har du hatt det i det siste"

TS

Skrevet

Det var mer "hvordan har du hatt det i det siste"

TS

Kanskje han savna å snakke med deg? Har dere kjent hverandre lenge? Og med datet, mener du at dere var ute og spiste ett par ganger, eller hadde dere ett intimt forhold? Eller var det egentlig ikke noe mer enn at dere møttes ett par ganger, forklar litt nærmere så kanskje det blir enklere å skjønne! Beklager alle spørsmålene! Men føler kanskje det er enklere hvis man skjønner litt forhistorien deres! :P

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han savna å snakke med deg? Har dere kjent hverandre lenge? Og med datet, mener du at dere var ute og spiste ett par ganger, eller hadde dere ett intimt forhold? Eller var det egentlig ikke noe mer enn at dere møttes ett par ganger, forklar litt nærmere så kanskje det blir enklere å skjønne! Beklager alle spørsmålene! Men føler kanskje det er enklere hvis man skjønner litt forhistorien deres! :P

Vi hadde kjent hverandre en liten stund når vi begynte å date, ca et halvt års tid. Vi hadde et ganske intimt forhold, var mer enn bare middagsdater. Traff mange av vennene, men ikke familie, men de bodde ikke i samme by så var litt vanskelig

Skrevet

Hvorfor har ikke du tatt intinativ før til å snakke med han selv om han ble stille? Ville du ikke mer med han eller?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har ikke du tatt intinativ før til å snakke med han selv om han ble stille? Ville du ikke mer med han eller?

Jeg fikk inntrykk av at han ikke lengre var interessert, så ville ikke mase. Vi har jo snakket litt, men mer fyllameldinger og slikt...

Skrevet

Jeg fikk inntrykk av at han ikke lengre var interessert, så ville ikke mase. Vi har jo snakket litt, men mer fyllameldinger og slikt...

Hva gjorde at du fikk inntrykk av dette? Har hørt fra flere, i tillegg fra min samboer at menn som oftest liker at kvinner OGSÅ tar intinativ, og liker å ta kontrollen, og gjerne kanskje være den første som tar kontakt osv.

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde at du fikk inntrykk av dette? Har hørt fra flere, i tillegg fra min samboer at menn som oftest liker at kvinner OGSÅ tar intinativ, og liker å ta kontrollen, og gjerne kanskje være den første som tar kontakt osv.

Hadde tatt en del initiativ, og var vel magefølelsen min som sa det, og når jeg ikke hørte noe fra han så var det den konklusjonen jeg trakk.. Men tror du han er interessert i å ta opp igjen kontakten, eller hva vil han egentlig?

Skrevet

Hadde tatt en del initiativ, og var vel magefølelsen min som sa det, og når jeg ikke hørte noe fra han så var det den konklusjonen jeg trakk.. Men tror du han er interessert i å ta opp igjen kontakten, eller hva vil han egentlig?

Jeg ville vel kanskje prøvd å ta opp kontakten igjen for å finne mer ut av om han vil gå videre med dette eller om det er bare.... "for at han kjeder seg" at han skriver "Hva gjør du?"? Iallefall hvis det er en fyr du synes godt om, og liker kvalitetene på. Ville nok ikke gitt han opp helt enda! Hva tenker du selv egentlig?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...