Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal konfirmere meg på søndag og har tenkt å farge og forme brynene først. Skal bestille time til en hudspesialist, lurer på om jeg burde bestille time på onsdag eller fredag? Er det sånn at man burde farge bryn 2dager i forveien eller noe sånn at fargen blir mere naturlig? Eller spiller det ikke noen rolle når jeg gjør det? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde gjøre det på onsdag.

Anonymous poster hash: edd8c...fee
Skrevet (endret)

Først; er du vandt med å farge brynene? Noen ganger kan det bli stor forskjell, andre ganger ikke. Jeg personlig ville nok tatt onsdag slik at jeg kunne ha funnet noe nødløsning de neste dagene dersom det ble en stor tabbe.

Tok sjangsen på å farge brynene på en torsdag når et bryllup var lørdagen, for å si det slik: Ingen suksess.

Endret av dillyduzit
Skrevet

Først; er du vandt med å farge brynene? Noen ganger kan det bli stor forskjell, andre ganger ikke. Jeg personlig ville nok tatt onsdag slik at jeg kunne ha funnet noe nødløsning de neste dagene.

Har naturlig mørke bryn, tenkte bare å fylle de inn med litt farge sånn at de skulle se litt freshere ut :)

Skrevet (endret)

Hvorfor ikke bare gå for brynskygge og en god gel? Evnt du har du denne som jeg sverger til (jeg er vel kanskje noe opphengt i øyebryn så det er sagt)

http://www.makeupforever.com/int/en-int/make-up/eyes/eyebrows/aqua-brow?sku=4821

Om du bor i oslo så finner du det på Anti Age akademiet (Thomlesgate 4) eller så finner du det på Glam Room (har ikke erfaringer fra dette nettstedet)

http://glamroom.no/oyne/oyenbryn/aqua-brow-waterproof-eyebrow-corrector

Endret av dillyduzit
Skrevet

Jeg kunne fint stikke på fest samme kveld jeg farget og nappet.. Så... ser ikke problemet uansett hvilken dag du velger.. men har du ikke gjort det før burde det uansett gå greit med to dager føre

Skrevet

Blir de helt svarte er det bare å skrubbe

AnonymBruker
Skrevet

For det første; skal du bruke farge, slik farge man har på håret, burde enhver god hudspesialist ta skin test, 48 timer før planlagt time, for å se om du får alergisk reaksjon. Personlig ville jeg bestilt time for fredag og da har du helgen å fikse det på viss det går galt. Ellers kan du jo prøve sminke set, øyenbrynmaskara osv, også.

Anonymous poster hash: e3f6a...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...