AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Sett at vippeextension har blitt UTROLIG populært nå for tiden. For all del, ta det dere som vil. Men det ser fryktelig dumt ut. Spesielt når dere begynner å miste vippene, og deres egne. Er det bare meg som synes det ser helt latterlig ut med vipper som står 2 meter ut av øynene? Eller er det fler enn bare meg som synes det samme? Fatter ikke at folk ser det selv. Venninnen min har tatt det, og jeg var med henne idag. Måtte nesten holde meg for å ikke le, når jeg så på henne fra siden stakk jo vippene lengre ut enn nesen omtrent Anonymous poster hash: 8cb03...1b3 14
Djungelvrål Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Syns det ofte ser latterlig ut når folk med korte vipper plutselig kommer med 3 ganger så lange vipper, ofte ser jeg at de ikke ligger riktig og ofte ser jeg skjøten ved vipperøttene... 4
cattleya Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 ja det ser ofte latterlig ut! Spesielt som du sier når de holder på å dette av, da ser jo de vanlige vippene ofte superkorte ut.... 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Det kan være både naturlig og fint når vippene nettopp er satt på. Man MÅ jo ikke velge superlange tykke vipper. Det er derimot ikke fint etterhvert som naturlige vipper vokser ut og/eller de kunstige vippene løsner. En annen ting er at vippeextensions kan slite veldig på naturlige øyevipper, så de blir glisne og kortere enn de var før. Vekstretningen på naturlige vipper kan det også bli kluss med. Anonymous poster hash: 7f076...434
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Mamma gjør dette, og på henne synes jeg det er knall. Hun har pga sykdom svært små og korte, så før hun "oppdaget" vippeextensions, så bruke hun bare wetliner, for hun hadde knapt noen fjon å legge extensions på. Nå føler hun ser totalt kvinne igjen. Så THUMBS UP for vippeextensions og de som er flinke til å legge dem. Men jeg synes det blir litt vel bambi på de som tar det på naturlig pene vipper og pøser på med svart mascara... Har en venninne som gjør det bra, hun erstatter vippeextensions med sminke, og da er det naturlig pent. Har aldri lagt merke til når de faller av på henne, hun pleier å gjøre dette på sommeren kun. Anonymous poster hash: 15c3d...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 knapt noen fjon å legge mascara på* var det jeg skulle skrive. Anonym over. Anonymous poster hash: 15c3d...c8d
Sunshine Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Jeg synes det kommer helt ann på hvor lange vippene er. Jeg har aldri sett hvordan det ser ut når det faller av, så det kan jo godt hende jeg endrer mening om jeg ser det.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Jeg synes det er på tide at man kan sminke seg eller se ut som man vil uten å bli dømt for det. Ærlig talt, hvorfor bry seg? Anonymous poster hash: b8d1d...3a4 4
Lady Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Jeg synes det er super fint! Har lyst til å ta det selv, men er redd for å miste mine egne. Har hørt det kan skje.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 Jeg synes det er på tide at man kan sminke seg eller se ut som man vil uten å bli dømt for det. Ærlig talt, hvorfor bry seg? Anonymous poster hash: b8d1d...3a4 Blir som å si "hvorfor bry deg, med at jeg bryr meg" Anonymous poster hash: 8cb03...1b3 3
rumperister Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 Hver gang jeg har hatt vippeforlengelse, har jeg hatt ulike størrelser. Noen korte, noen lange. Da de falt av, så det naturlig ut helt til siste hårstrå. Dette fordi de lange ofte faller av først. Så for min del har det aldri vært noe "avfallingsfase" som har vært så stygg at jeg har fått kommentarer, eller sett det selv. Noe som derimot ser veldig dumt ut, er de som får vippebøy. Der halvparten av vippene er bøyd opp, vakkert.. og den andre halvparten står rett ut. Kan ikke forklare det, men det ser bare veldig lite planlagt ut.
silkhand Skrevet 10. mai 2014 #13 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har en venninne som bruker det heele tiden.. Og hennes naturlige vipper er HVITE. Hun får sånn ''ettervekst'' av og til, hennes vippeekstensions henger syyyyyykt lenge
Gjest earthquake Skrevet 10. mai 2014 #14 Skrevet 10. mai 2014 Syns det kan være fint med en gang det er satt på, om det ikke er veldig overdrevet. Men kunne nok aldri ha tatt det selv, ser som oftest helt grusomt ut etter en stund 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #15 Skrevet 10. mai 2014 Naaasti! Anonymous poster hash: d0ce0...6c1 7
Gjest Achlys Skrevet 10. mai 2014 #16 Skrevet 10. mai 2014 Naaasti! Anonymous poster hash: d0ce0...6c1 Åherlighet! Trodde det var en edderkopp på vei ut av øyet hennes med en gang.. 2
Djungelvrål Skrevet 10. mai 2014 #17 Skrevet 10. mai 2014 Naaasti! Anonymous poster hash: d0ce0...6c1 De er 3 ganger så lange som hennes egne vipper og mye tykkere, er de laget av hestehår? Og når ble det fint å ha vipper som rekker over øyebrynet? 1
Gjest Tris Skrevet 10. mai 2014 #18 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Får meg til å tenke på slike overvokste øyenbryn som mange gamle menn får.. Endret 10. mai 2014 av Tris 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #19 Skrevet 12. mai 2014 Hvorfor denne skremselspropagandaen? Vippe-extensions er fantastisk så lenge man går til en som faktisk kan det. Anonymous poster hash: bd279...340 3
Gjest KeyserSoze Skrevet 12. mai 2014 #20 Skrevet 12. mai 2014 Noe er vel fint og noe ikke like fint. Men sånn gjelder jo alt. Ikke alle som tar silikon ser ut som Pamela Anderson og ikke alle som som tar restylane i leppene får duckface. De fleste får fine resultat. Ikke alle overdriver 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå