Gå til innhold

Lycksele sovestol fra Ikea; har du den? Trenger hjelp til et problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å kaste hele dritten. Du kan ikke sove på noe slikt.

Anonymous poster hash: 8fc6d...9cf
AnonymBruker
Skrevet
Jeg skulle gjerne hatt plankene flate, eller evt med en bue nedover.
Plankene er fastmontert fra fabrikk, så det går ikke å endre på det slik som sovestolen er levert.

Anonymous poster hash: 114d9...240
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å kaste hele dritten. Du kan ikke sove på noe slikt.

Takk for råd :blomst:

Har du selv også prøvd denne sovestolen?

Hvorfor i all verden er den konstruert slik?

Man er helt ødelagt i rygg og hofter etter noen timer på den

AnonymBruker
Skrevet

Takk for råd :blomst:

Har du selv også prøvd denne sovestolen?

Hvorfor i all verden er den konstruert slik?

Man er helt ødelagt i rygg og hofter etter noen timer på den

Det forstår jeg godt. Vet ikke hvorfor den er laget slik, men det er jo IKEA så hvem vet hva de har tenkt. Kanskje du kan reklamere på den? Ring IKEA i morgen, nummeret står på nettsiden.

Men konseptet var jo smart.

Skrevet

Sengebunner er vel vanligvis sånn? Jeg tror det har mer med at madrassen du har oppå er for kjip, for myk og for tynn. Og, uten å ha erfaring med den stolen, tipper jeg at det må den være for å få brettet den sammen til en stol.
Den er vel ikke ment som annet enn reservegjesteseng? Ikke til bruk hver natt?

AnonymBruker
Skrevet

Det forstår jeg godt. Vet ikke hvorfor den er laget slik, men det er jo IKEA så hvem vet hva de har tenkt. Kanskje du kan reklamere på den? Ring IKEA i morgen, nummeret står på nettsiden.

Men konseptet var jo smart.

Takk! Jeg skal prøve å ringe Ikea :)

Sengebunner er vel vanligvis sånn? Jeg tror det har mer med at madrassen du har oppå er for kjip, for myk og for tynn. Og, uten å ha erfaring med den stolen, tipper jeg at det må den være for å få brettet den sammen til en stol.

Den er vel ikke ment som annet enn reservegjesteseng? Ikke til bruk hver natt?

Takk for råd! Jeg har den madrassen som fulgte med når jeg kjøpte sovestolen. Jeg kan prøve en annen madrass. Plankene i sengebunner i vanlige senger som jeg har hatt er flate, men det kan jo være forskjellige løsninger der også.

Jo, jeg tenkte å bruke den hver natt. Men nå blir det soving på madrass på gulvet. Jeg håpte at det gikk an å få snudd plankene men det gikk ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en lignende tidligere, Ikea PS, kun brukt til kortere perioder med soving (maks 3 netter), syns den fungerte kjempefint. Jeg valgte den dyreste "madrassen" til stolen når jeg kjøpte den, den var tykk, ganske fast og relativt god å ligge på. Kan høres ut som problemet ditt ligger der, at du har den kjipeste madrassen kanskje?

Anonymous poster hash: e727a...780
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en lignende tidligere, Ikea PS, kun brukt til kortere perioder med soving (maks 3 netter), syns den fungerte kjempefint. Jeg valgte den dyreste "madrassen" til stolen når jeg kjøpte den, den var tykk, ganske fast og relativt god å ligge på. Kan høres ut som problemet ditt ligger der, at du har den kjipeste madrassen kanskje?

Anonymous poster hash: e727a...780

Takk for at du deler av dine erfaringer! :)

Jeg skal prøve en annen madrass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...