AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Plankene på liggeflaten står i bue oppover slik at jeg får vondt i ryggen av å sove på denne sovestolen. Har du ide til hva jeg kan gjøre for å forbedre liggeflaten på denne sovestolen? (Link til monteringsanvisningen: http://www.ikea.com/no/no/assembly_instructions/lycksele-sovestolstamme__AA-56892-7_pub.PDF Anonymous poster hash: 114d9...240
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 På dette bildet vises det bedre hvor stor bue disse plankene står oppover i http://www.gratisannonsernorge.com/advertising/lycksele-stamme-til-sovestol-seng Anonymous poster hash: 114d9...240
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Det er bare å kaste hele dritten. Du kan ikke sove på noe slikt. Anonymous poster hash: 8fc6d...9cf
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Jeg skulle gjerne hatt plankene flate, eller evt med en bue nedover. Plankene er fastmontert fra fabrikk, så det går ikke å endre på det slik som sovestolen er levert. Anonymous poster hash: 114d9...240
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Det er bare å kaste hele dritten. Du kan ikke sove på noe slikt. Anonymous poster hash: 8fc6d...9cf Takk for råd Har du selv også prøvd denne sovestolen? Hvorfor i all verden er den konstruert slik? Man er helt ødelagt i rygg og hofter etter noen timer på den Anonymous poster hash: 114d9...240
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Takk for råd Har du selv også prøvd denne sovestolen? Hvorfor i all verden er den konstruert slik? Man er helt ødelagt i rygg og hofter etter noen timer på den Anonymous poster hash: 114d9...240 Det forstår jeg godt. Vet ikke hvorfor den er laget slik, men det er jo IKEA så hvem vet hva de har tenkt. Kanskje du kan reklamere på den? Ring IKEA i morgen, nummeret står på nettsiden. Men konseptet var jo smart. Anonymous poster hash: 8fc6d...9cf
Kvist Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 Sengebunner er vel vanligvis sånn? Jeg tror det har mer med at madrassen du har oppå er for kjip, for myk og for tynn. Og, uten å ha erfaring med den stolen, tipper jeg at det må den være for å få brettet den sammen til en stol. Den er vel ikke ment som annet enn reservegjesteseng? Ikke til bruk hver natt?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #8 Skrevet 28. april 2014 Det forstår jeg godt. Vet ikke hvorfor den er laget slik, men det er jo IKEA så hvem vet hva de har tenkt. Kanskje du kan reklamere på den? Ring IKEA i morgen, nummeret står på nettsiden. Men konseptet var jo smart. Anonymous poster hash: 8fc6d...9cf Takk! Jeg skal prøve å ringe Ikea Sengebunner er vel vanligvis sånn? Jeg tror det har mer med at madrassen du har oppå er for kjip, for myk og for tynn. Og, uten å ha erfaring med den stolen, tipper jeg at det må den være for å få brettet den sammen til en stol. Den er vel ikke ment som annet enn reservegjesteseng? Ikke til bruk hver natt? Takk for råd! Jeg har den madrassen som fulgte med når jeg kjøpte sovestolen. Jeg kan prøve en annen madrass. Plankene i sengebunner i vanlige senger som jeg har hatt er flate, men det kan jo være forskjellige løsninger der også. Jo, jeg tenkte å bruke den hver natt. Men nå blir det soving på madrass på gulvet. Jeg håpte at det gikk an å få snudd plankene men det gikk ikke. Anonymous poster hash: 114d9...240
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #9 Skrevet 28. april 2014 Jeg hadde en lignende tidligere, Ikea PS, kun brukt til kortere perioder med soving (maks 3 netter), syns den fungerte kjempefint. Jeg valgte den dyreste "madrassen" til stolen når jeg kjøpte den, den var tykk, ganske fast og relativt god å ligge på. Kan høres ut som problemet ditt ligger der, at du har den kjipeste madrassen kanskje? Anonymous poster hash: e727a...780
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #10 Skrevet 28. april 2014 Jeg hadde en lignende tidligere, Ikea PS, kun brukt til kortere perioder med soving (maks 3 netter), syns den fungerte kjempefint. Jeg valgte den dyreste "madrassen" til stolen når jeg kjøpte den, den var tykk, ganske fast og relativt god å ligge på. Kan høres ut som problemet ditt ligger der, at du har den kjipeste madrassen kanskje? Anonymous poster hash: e727a...780 Takk for at du deler av dine erfaringer! Jeg skal prøve en annen madrass Anonymous poster hash: 114d9...240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå