AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Venninnen min og jeg kikket gjennom Tinder her forleden. Det vi oppdaget, var at vi så MANGE gutter som hadde bruker på Tinder, som vi vet har kjæreste. Jeg synes det er så skummelt å tenke på, at man kan nesten ikke stole på noen mer. Synes dere forresten vi skulle sagt ifra til damene dems? Om jeg hadde funnet typen min der hadde det nok klikka for meg, hvorfor skal de være på en nettdatingside om de er i et forhold egentlig? Vi sa ifra til hun ene venninnen vår som vi er god venn med, og typen hennes hadde sagt at "ja, jeg laget den for å se jenter. Men alle gjør det, det er vanlig." Er det det, gutter? Er det vanlig at dere melder dere inn på slike ting for å se på andre jenter? Jeg mener, greit nok om man går på gata, så ser man ei fin jente og tenker "oi, hu var nice", men så går man jo videre å man tenker ikke mer over det. Sånn er det jo for oss jenter og. Så det jeg lurer på, Skal man si ifra til de som er i forholdet med denne personen, om at kjæresten er på Tinder? Og er det normalt at gutter melder seg inn DER for å se på damer??? Har nesten vurdert å lage en blogg, og legge ut pr.screen av disse som er i forhold, kun for å nesten "drite" de ut. Møkkafolk! Anonymous poster hash: 455f0...035 2
Nuttery Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Jeg finner også folk jeg kjenner jeg vet er i forhold.. Sier ingenting, fordi det er ikke min business, men krysser de ut ganske fort. Syntes det er uforskammet mot kjæresten.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Jeg finner også folk jeg kjenner jeg vet er i forhold.. Sier ingenting, fordi det er ikke min business, men krysser de ut ganske fort. Syntes det er uforskammet mot kjæresten. Er det jeg tenker og. At det er ikke mitt "problem". Men jeg ville hvertfall likt om noen sa ifra til meg, enten anonymt eller face2face. Jeg ser det på nesten som utroskap, for Tinder er jo laget for å ta "hot" og "not" eller hva det nå er for å få kontakt med noen.. Mange har jo tilogmed lagt ut masse bilder av seg selv og beskrivelse. Disrespect, sier jeg. Anonymous poster hash: 455f0...035
Gjest ashanti Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 (endret) Den forklaringen jeg har fått servert av et par venner som har dame, men som jeg har funnet på Tinder, er at de er "ute etter å få nye venner" og "nye bekjentskaper" og å "utvide nettverket". Endret 28. april 2014 av ashanti
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Tja, man kan jo gjerne nevne det. Hvis kjæresten ikke vet om det, er det jo ikke greit. Samboeren min har profil på Tinder, han opprettet det sammen med et par single kompiser for å sjekke hvordan det var. Han bruker den ikke nå lenger, men da han gjorde det snakket han litt om musikk og hobbyer med noen, og med andre bare køddet han og satte opp små 'skuespill' så både han og motparten fikk seg en latter (ingenting ondsinnet). Jeg fikk lese alt jeg måtte ønske av samtalene. Jeg tror dog de fleste har litt lugubre hensikter dersom de ikke er helt åpne om profilen overfor kjæresten... Anonymous poster hash: d5d31...67f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Den forklaringen jeg har fått servert av et par venner som har dame, men som jeg har funnet på Tinder, er at de er "ute etter å få nye venner" og "nye bekjentskaper" og å "utvide nettverket". I call bullshit. Anonymous poster hash: 455f0...035 2
Gjest ashanti Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 I call bullshit. Anonymous poster hash: 455f0...035 Really?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #8 Skrevet 28. april 2014 Really? Anonymous poster hash: 455f0...035
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Er det mange over 40 der? Anonymous poster hash: 79229...21d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Er det mange over 40 der? Anonymous poster hash: 79229...21d Nei, så hold deg unna. Stygge, gamle og feite er ikke velkomne. Anonymous poster hash: f8470...50f
Gjest Herr Heftig Skrevet 30. april 2014 #11 Skrevet 30. april 2014 Kjenner mange, både gutter og jenter i forhold som bare har lasta den ned for gøy.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #12 Skrevet 30. april 2014 Nei, så hold deg unna. Stygge, gamle og feite er ikke velkomne. Anonymous poster hash: f8470...50f Herregud for et dumt svar. Anonymous poster hash: 79229...21d 1
Gjest Peanut Skrevet 30. april 2014 #13 Skrevet 30. april 2014 Nei, så hold deg unna. Stygge, gamle og feite er ikke velkomne. Svært få over 40 er det du beskriver. <_< Er en del over 40 der ja.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #14 Skrevet 1. mai 2014 Jeg har samboer og vært i et forhold gjennom 5 år. Jeg lasta det ned før gøy og se hvem kjente som var der- da jeg bor på en veldig liten plass. Så flere der som er i forhold, og bare har lasta det ned av samme grunn som meg- Nysgjerrighet! Sletta det igjen dagen etterpå. Anonymous poster hash: 438a2...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå