Gjest Pet Skrevet 10. juni 2004 #1 Del Skrevet 10. juni 2004 Hva står Children of God for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #2 Del Skrevet 10. juni 2004 www.thefamily.org Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juni 2004 #3 Del Skrevet 10. juni 2004 Vet bare at det er en nyreligiøs retning (blant bla. Bahai), en organisation. Mener den kommer inn under New Age. De har visst en sterk endetidstro.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #4 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg kjenner et tidligere COG medlem som har brutt ut av sekten. Jeg har også lest en del litteratur om emnet. Både det COG/FOL selv har publisert + artikler/bøker som kritikere har skrevet. Jeg vil på det sterkeste advare mot denne bevegelsen. Jeg har ikke tid til å skrive så mye her nå, men les på denne siden: http://www.exfamily.org/ Her kan dere lese eks-medlemmers fortellinger om livet innenfor COG. Noe av det som er mest skremmende med COG/FOL er hvordan barn har blitt brukt seksuelt. Skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå