Gå til innhold

Krampe under tåballene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i det siste fått krampe under tåballene av omtrent "ingenting" på trening. Spesielt ved utfall og øvelser som gjerne krever litt balansering. Jeg prøver så godt det lar seg gjøre å "vifte med tærne" og prøve å legge vekten på hælene, men det første som begynner å svi er da tåballene. Om kvelden føles beina som om jeg har stått og gått hele dagen (noe jeg ikke gjør)

Er det skoene? Har kun ett par innesko, kan jeg bruke utesko på senteret om jeg passer på at det ikke sitter småstein i sålene og de er noenlunde rene under? I dag var det så ille under en gruppetime med Kettlebells at jeg vurderte å ta dem av...

Anonymous poster hash: 009f2...f39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt være at du har stram muskulatur i leggene, da får man lettere kramper. Tøy godt på leggene før du legger deg. En øvelse som er spesielt bra er denne: Ta på deg joggesko, stå med forfoten på et trappetrinn og senk hælen ned, slik at du får strekk på leggen. Gjør dette med ett bein i 20-30 sekunder, så tar du det andre beinet. Gjør deretter dette en eller to ganger til på hvert bein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...