AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Er i et avstandsforhold som ser ut til å gå mot slutten. Typen min aner at ting ikke er bra, men jeg har ikke snakket ordentlig med han fordi jeg fortsatt er usikker. En annen fyr viser interesse, han vet at typen ig jeg har et udefinert - slags forhold. Han har bedt meg og en felles venn av oss med på kino. Vi har blitt en slags vennegjeng, men det er noe i luften. Jeg kjenner på meg at han liker meg litt, og jeg er sjarmert. Jeg vil ikke innlede noe forhold til han siden han ikke er helt min type. Er det feil å være på stedene han er? Feks være på grilling hos han en søndag med ei venninne? Det føles litt på kanten. Jeg flørter ikke med han, men kjenner som sagt at det ligger noe i luften. Anonymous poster hash: aef4c...f7b
kaffekjærring Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Det er jo greit at du er sammen med han så lenge du holder deg i skinnet, og ikke er helt klint oppi han hele tiden. Personlig ville jeg selv kanskje prøvd å definere forholdet med min egen kjæreste, før jeg hengte sammen med en jeg er sjarmert av, fordi jeg kjenner meg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå