Gå til innhold

Make-up Artist Skolen!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest erotica

Hei!

Har lenge planlagt å søke Make-up Artist Skolen i Oslo, men har den siste tiden hørt dårlige rykter om akkurat denne skolen -- ufaglærte lærere / lærere som ikke møter opp til time osv... Finnes det noen der ute som har gått på denne skolen som kan enten bekrefte eller avkrefte ryktene???

Tusen takk til alle som tar seg tid til å svare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du mener Modell akademiets make- up artist skole, er den SUPER dårlig!!!!! :evil: Har selv gått der, hvor det var mye tull!!! Vi begynnte med full kalsse på ca. 30 stk, og ikke en gang 10 stk tok eksamen, og de som tok den, tok den bare for å ha noe igjen for det året!! ALTFOR dyrt, DÅRLIGE lærere, ELENDIG ledelse, Dårlig undervisning og jeg sitter igjen med absolutt ikke noe, bare masse tapte penger!!! Og absolutt ingen lyst til å jobbe som Make- up artist... Så hva du enn gjør, IKKE start på den skolen!!! Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erotica

Skolen jeg tenker på heter Make-up Artist Skolen, og

er så vidt jeg forstår under ledelse av Igor Meyer!

Er det denne skolen du har gått på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke gått på den, jeg har gått på den som heter modell akademiets make- up artist skole. Men sjekk nøye før du begynner der!!! Det er så bittert hvis du sitter igjen med "ikke noe" og masse gjeld!! Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...