Gå til innhold

Drømmebad/drømmebadekar

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, absolutt. Selv foretrekker jeg store hjørnebadekar, god plass er tingen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Likte ikke dette badet noe særlig jeg. Var jo lekkert, men absolutt ikke min stil. Men litt kult var det da, spesiell form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var stilig, ja, men kanskje en større versjon hadde vært å foretrekke...dessuten må jo mitt badekar være digert skal jeg ha plass til sambo på to meter sammen med meg!

Drømmer om å få badekar en gang... Dusj hele tiden er kjedelig. Elsker badekar, badeskum og late timer i vann! Mmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var stilig' date=' ja, men kanskje en større versjon hadde vært å foretrekke...dessuten må jo mitt badekar være digert skal jeg ha plass til sambo på to meter sammen med meg![/quote']

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Veeeeel, drømmebadekar var det kanskje ikke... <tror ikke jeg ville hatt det om jeg fikk det engang.... Heldigvis finnes mange meninger!

Hjørnebadekar derimot *drømme, drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Det badekaret der har jeg sett på mange ganger... Får kanskje råd til det en gang i tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hadde hatt vanskelig for å sette meg å drite på den doen der! :hoho: (Hvis det var do det var da...). Stilig badekar, men litt for lite ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...