Gå til innhold

Har noen opplevd at de har dumpet kjæresten feks. etter endt utdanning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker kjæresten, men jeg tenkte ikke med hodet da jeg ble sammen med han

Det var kun følelser, og så intense at jeg blw blind. Vi er som erteris, gode venner og perfekte elskere. Problemet er at han:

1. Har en skakkjørt økonomi

2. Har barn og grusom eks

3. Fått sparken 2 ganger

4. Kjent som skjørtejeger

5. Ble kastet ut av skolen flere ganger

6. Har jukset og sneket seg til ting

Lurer på om det er noen som ble sammen på bakgrunn av kjærlighet i ung alder, men som tok til " fornuften" som eldre og valgte klokt. Har dette i så fall fungert?

Anonymous poster hash: 97b45...af2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo tydeligvis sammen med en ganske så fucka type. Men om du ble sammen med ham når du var feks 18 or nå er 23, så er jo samlivet med ham egentlig alt "du vet om". Helt ærlig, du har ikke prøvd livet alene da, vet egentlig ikke om alternativene.

Ville i hvertfall tatt noen måneder for meg selv, kanskje han til og med tar seg i sammen da?

Anonymous poster hash: 32478...ee1
Skrevet (endret)

Jeg var 17 da jeg ble sammen med eksen. Et lite år etter at jeg var ferdig med utdannelsen min gjorde jeg det slutt. Jeg kan ikke si om det hadde noe å gjøre med det at jeg begynte å jobbe, men jeg synes at vi vokste fra hverandre det siste året.

Vet om flere andre par der det har blitt slutt ikke lenge etter at den ene eller begge har opplevd en form for endring i livet. Eks. begynne på studier, være ferdig med studier, flytting osv

Endret av trappejenta
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok en del eldre.. Har vært i forhold før han også, og alene frem til jeg var 21. Har først nå, kanskje pga. at den biologiske klokka ringer og fordi jeg har sluttet å tro på eventyrene, at jeg tenker å bruke hodet litt mer. Går kanskje opp noen lys når det blir mer alvor... Ingen som har opplevd lignende?

Anonymous poster hash: 97b45...af2

Skrevet

Noe av det første jeg ser etter er vel egentlig at de har "ordentlige venner", koll på økonomi, er dedikerte til studier/jobb osv.. Mye fordi jeg var sammen med en gutt en gang som var så dårlig til å planlegge at han ikke hadde 12 kroner til bussen (gode tider :fnise: ) avsett for å komme å besøke meg en gang. Fikk dårlig i alle fag fordi han ikke "orket"... Var så klart mye som gjorde at det ble slutt utenom sånne ting, men for meg som er ganske ambisiøs og "ordentlig" var dette ganske mye å skulle svelge.

Skrevet

Var sammen med eksen fra 19år til 28år, kan si at jeg visste hele tiden at jeg ikke ville bo i hjembyen og at jeg heller ikke ville ha barn. Eksen trodde jeg ville endre meg, men det gjorde jeg altså ikke..Nå velger jeg både med hode og hjertet og jeg har truffet blink :)

Skrevet

Ganske standard det. Jenter som finner seg etablerte typer under studietiden som kan avlaste dem enten økonomisk, emosjonelt, faglig, hjelpe til å bygge et nettverk osv. De fleste jentene jeg kjenner er nærmest innstilt på å finne en type i studietiden for å bygge videre på livet sitt på den måten, selv om de vet at de egentlig ikke er interessert i fyren livet gjennom. Definitivt en slags utnyttelse.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slo opp rett etter at jeg var ferdig med studiene (flyttet til en annen by) fordi han var sykt gjerrig og utnyttet meg i det lengste, men jeg orket ikke styret med å finne meg et nytt sted å bo midt i bachelorskrivingen (selv om jeg hadde spart penger på å bo alene). Anonymous poster hash: 95c0f...24a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...