AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Hei! Er det noen som kunne tenke seg å øvelseskjøre noen timer i måneden med meg? Jeg er ferdig med alt det obligatoriske, teoriprøve osv, det eneste som gjenstår er oppkjøringen. Skal ha oppkjøring tidlig i sommer, men trenger kontinuitet i kjøringen for å være godt forberedt. Er en 22 år gammel jente, bosatt i Osloområdet. Pris blir vi enige om, kom gjerne med forslag. Anonymous poster hash: ddb8b...e9a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Ulovlig å ta betalt for privat øvelseskjøring. Anonymous poster hash: b6885...579
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Ulovlig å ta betalt for privat øvelseskjøring.Anonymous poster hash: b6885...579 Send en link til den lovparagrafen. Anonymous poster hash: ddb8b...e9a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Hmmm, det var et spesielt spørsmål. Anonymous poster hash: 5aee6...12a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Forskrift om trafikkooppplæring og førerprøve m.m., paragraf 4.1.Anonymous poster hash: b6885...579
LunaLove Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg gjort det gratis men jeg er dessverre for langt unna. Håper det finnes noen andre snille mennensker der ute som heller hjelper til enn å sitte bak skjermen sin å synes det blir stilt rare spørsmål. Hvor er nestekjærligheten blitt av i dette landet? 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg gjort det gratis men jeg er dessverre for langt unna. Håper det finnes noen andre snille mennensker der ute som heller hjelper til enn å sitte bak skjermen sin å synes det blir stilt rare spørsmål. Hvor er nestekjærligheten blitt av i dette landet? Dette har ingenting med nestekjærlighet å gjøre. Det ER forbudt å ta betalt for privat øvelseskjøring. Helt forbudt som tidligere nevnt i denne tråden. Anonymous poster hash: 7bc69...110
kråkefjas Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Dette har ingenting med nestekjærlighet å gjøre. Det ER forbudt å ta betalt for privat øvelseskjøring. Helt forbudt som tidligere nevnt i denne tråden. Anonymous poster hash: 7bc69...110 Normale folk gidder ikke bruke energi på toskete lover. La henne nå betale for det hun ønsker. Ingen tar skade av dette. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 (endret) Selvfølgelig, jeg liker å bli utnyttet. Jeg har ikke lappen selv, men er det så nøye? Jeg har et privat jorde som vi kan kjøre på, så slapp av, vi skader ingen andre i trafikken. Jeg lærer også bort hestekjøring hvis det er av interesse også. Kan det ikke, men det er en unik mulighet til å galopere avsted. Stoppe hesten har jeg ikke lært meg, men jeg har lært meg hvordan man hopper av vogna, ruller rundt og ikke får store skader. På den måten er iallefall jeg trygg. Endret 30. april 2014 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Dette har ingenting med nestekjærlighet å gjøre. Det ER forbudt å ta betalt for privat øvelseskjøring. Helt forbudt som tidligere nevnt i denne tråden. Anonymous poster hash: 7bc69...110 Lykke til med å håndheve dette. Du får sende tråden til politiet, og satse på at de får godkjent av retten å finne ut hvem som står bak denne tråden, osv. Nei, herregud, slapp av, TS, om du finner noen som vil hjelpe deg, så kan du belønne vedkommende akkurat som du vil. Anonymous poster hash: 9b9d1...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå