mocci Skrevet 10. juni 2004 #1 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! Noen som vet hvor mye det koster å få klippet klørne på et marsvin hos dyrlegen?? Det er første gang jeg skal klippe dem , så jeg vet ikke helt hvordan jeg gjør det selv, så derfor er det sikkert bedre at en sakkyndig gjør det for meg. Jeg prøvde å gjøre det selv men det ble litt problematisk både å skulle holde marsvinet i ro og samtidig klippe klørne. Man må vel kanskje være to, en som holder dyret og en annen som klipper?? hilsen Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 11. juni 2004 #2 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg vet ikke hvor mye det koster hos dyrelege. Jeg var heldig og hadde en veldig hjelpsom dyrebutikk i nærheten, og de klippet gratis. Etterhvert kjøpte jeg tang og klippet selv. Det er ikke så vanskelig, bare litt skummelt i begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Felicity Skrevet 11. juni 2004 #3 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg klipper marsvinets klør selv, med en negleklipper. Marsvinets klør er lett gjennomsiktige, så du ser enkelt hvor nerven går. Klipp et stykke nedenfor nerven, det går helt fint. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå