AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Er det noen som har noe erfaring med dette? Jeg er på flørtern med en på jobben. Vi jobber i samme avdeling, men ikke samme team. Vi har noe med hverandre å gjøre, men ikke alt for tett. Ingen av oss er hverandres leder av noe slag.. Nå skal han i tillegg jobbe et annet sted en ganske lang periode (over ett år i alle fall) - så vi vil ha minimal jobbrelatert kontakt fremover tipper jeg. Jeg er usikker på policyen på dette på arbeidsplassen min (note to self: sjekk opp i det) - men hva er den generelle holdningen til folk ang. dette? Føles som det kan være ikke så lurt på en måte. Men på en annen måte, kan jeg bare "gi opp" en så herlig mann? Anonymous poster hash: 2a104...aa4
twang Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Så lenge man ikke jobber tett sammen så går det bra. At dere jobber i samme bransje og kanskje samme tingene er bare en bonus for da er det mer å snakke om. Men om du ser en person altfor mye så går det fort over. been there done that
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Så lenge man ikke jobber tett sammen så går det bra. At dere jobber i samme bransje og kanskje samme tingene er bare en bonus for da er det mer å snakke om. Men om du ser en person altfor mye så går det fort over. been there done that Takk for svar. Jeg har tenkt en del over at han skal være borte fra avd. en god stund fremover og konkludert med at det sikkert bare er bra Anonymous poster hash: 2a104...aa4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Koselig å jobbe på samme plass når man først blir sammen. Ett helvette når det blir slutt. Anbefales IKKE.Anonymous poster hash: 1cc9d...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå