AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 å møte noen på nett den dag i dag, er rimelig vanlig. fortell om din opplevelse! - Alder? - Hvor bodde du, hvor bodde hun/han? - Hvilket nettsted møttes dere? - Når møttes dere i virkeligheten? - Hvordan var møtet i virkeligheten? - Hvilke forventninger hadde du? - Nådde møtet opp til forventingene? - Var personen lik på nett, som i virkeligheten? - Hva skjedde da dere møttes? - Hva skjedde etterpå? - Tips/råd? Anonymous poster hash: eead7...0da
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 - Alder? begge er 19 - Hvor bodde du, hvor bodde hun/han? Oslo- Trondheim - Hvilket nettsted møttes dere? Tinder - Når møttes dere i virkeligheten? Etter ½ år - Hvordan var møtet i virkeligheten? Fantastisk! - Hvilke forventninger hadde du? høye, men trodde det skulle bli kleint - Nådde møtet opp til forventingene? ja! - Var personen lik på nett, som i virkeligheten? litt tykkere kanskje - Hva skjedde da dere møttes? vi klemte å kysset, deretter date! - Hva skjedde etterpå? vi ble sammen - Tips/råd? gjør det! Anonymous poster hash: eead7...0da
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Alder? Jeg var 27 han 30<br /><br />- Hvor bodde du, hvor bodde hun/han? Jeg bodde på Vestlandet, han i Orleans utenfor Paris<br /><br />- Hvilket nettsted møttes dere? Match<br /><br />- Når møttes dere i virkeligheten? des 2010<br /><br />- Hvordan var møtet i virkeligheten? Litt kleint.<br /><br />- Hvilke forventninger hadde du? Var litt spent på ham<br /><br />- Nådde møtet opp til forventingene? Både ja og nei<br /><br />- Var personen lik på nett, som i virkeligheten? Litt<br /><br />- Hva skjedde da dere møttes? Spiste middag og dro hvert til vårt<br /><br />- Hva skjedde etterpå? Er venner på facebook, men har ikke snakket sammen siden den middagen da.<br /><br />- Tips/råd? Kjærlighet har ingen grenser.<br />Anonymous poster hash: 0fcfe...b53
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 - Alder: Jeg er 24, han er 34 - Hvor bodde du, hvor bodde hun/han: Vi bor i to nærliggende byer, 20 min fra hverandre. - Hvilket nettsted møttes dere: Sukker - Når møttes dere i virkeligheten: Etter ca 1 mnd med mye skriving - Hvordan var møtet i virkeligheten: Det var veldig trivelig. Møttes over en kopp kaffe. - Hvilke forventninger hadde du: Hadde ganske høye forventinger i grunn, men samtidig ikke. - Nådde møtet opp til forventingene: Absolutt! Han var super! - Var personen lik på nett, som i virkeligheten: Enda bedre:) Mye morsommere og kjekkere! - Hva skjedde da dere møttes: Vi prata i mange timer. - Hva skjedde etterpå: Har møttes maaaange ganger etterpå, er nesten sammen! - Tips/råd: Vær deg selv, bruk god tid og følg magefølelsen! Anonymous poster hash: e8da9...b60
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 å møte noen på nett den dag i dag, er rimelig vanlig. fortell om din opplevelse! - Alder? Jeg 15, han 24 - Hvor bodde du, hvor bodde hun/han? Hver sin side av landet - Hvilket nettsted møttes dere? mirc - Når møttes dere i virkeligheten? 2000 - Hvordan var møtet i virkeligheten? Tja.. Kleint og fint? - Hvilke forventninger hadde du? Ingen spesielle, var jo ganske ung - Nådde møtet opp til forventingene? Overgikk det - Var personen lik på nett, som i virkeligheten? Ja - Hva skjedde da dere møttes? Det eskalerte vel ganske fort til leiling og klining - Hva skjedde etterpå? Møttes sporadisk, kanskje en gang i året.. ble på ett tidspunkt kjærester noen år senere, men det ble slutt igjen med en gang og jeg var litt knust. - Tips/råd? Bruk litt tid på å bli kjent på nett, og treff hverandre uformellt dagtid offentlig sted første gang. Bruk magefølelsen :-) Anonymous poster hash: eead7...0da Anonymous poster hash: 9949c...9bf
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 - Alder? jeg var 17, han 27 - Hvor bodde du, hvor bodde hun/han? finnmark, troms - Hvilket nettsted møttes dere? chat.no faktisk - Når møttes dere i virkeligheten? ca 2 mnd etter vi begynte å snakke. - Hvordan var møtet i virkeligheten? Møtet var utrolig bra. Vi prata masse, det var veldig romantisk og veldig fint faktisk. - Hvilke forventninger hadde du? Jeg prøvde og ikke forvente for mye. eneste jeg egentlig kan si at jeg forventa var det at han ikke var en drapsmann. - Nådde møtet opp til forventingene? Ja - Var personen lik på nett, som i virkeligheten? Ja - Hva skjedde da dere møttes? han kom kjørende på MC, til dit som jeg var, skjekka inn på hotell. Inviterte meg dit og kjørte meg hjem etterpå! - Hva skjedde etterpå? Vi ble sammen og er fortsatt sammen! - Tips/råd? Bare vær deg selv. Ha en eller annen form for utvei, som feks si til en veninne at dersom du ringer henne og ikke sier noe så må hun skaffe hjelp. Ikke gjør noe skikkelig.... "drastisk" Før du har blitt kjent med personen. Som feks, ikke noe god ide å ha sex med den du møter på første møtet. Anonymous poster hash: a513c...ce0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 forresten så var dette i 2011 Anonymous poster hash: a513c...ce0
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 å møte noen på nett den dag i dag, er rimelig vanlig. fortell om din opplevelse! - Alder?- Hvor bodde du, hvor bodde hun/han?- Hvilket nettsted møttes dere?- Når møttes dere i virkeligheten?- Hvordan var møtet i virkeligheten?- Hvilke forventninger hadde du?- Nådde møtet opp til forventingene?- Var personen lik på nett, som i virkeligheten?- Hva skjedde da dere møttes?- Hva skjedde etterpå?- Tips/råd? Anonymous poster hash: eead7...0da La meg bare først påpeke at min første IRL møte med en nettflørt var helt fra begynnelsen ment å være en som kunne bli en pulevenn. Det var altså det vi begge søkte. - Alder? 36 år - Hvor bodde du, hvor bodde hun/han? Jeg i Akershus, han i Oslo - Hvilket nettsted møttes dere? VM, for opptatte... - Når møttes dere i virkeligheten? Etter to dager. - Hvordan var møtet i virkeligheten? Fantastisk! Over all forventning og med gnistrende kjemi! - Hvilke forventninger hadde du? Ganske høye, men vi hadde avtalt å ta en kaffe og deretter kanskje gjøre noe "mer" om kjemien var der. - Nådde møtet opp til forventingene? Ja på mange måter, bortsett fra at vi ikke fikk gjort det vi skulle - Var personen lik på nett, som i virkeligheten? Ja det vil jeg absolutt si at han var. Men hadde blingsa litt på høyden hans jeg da, trodde han var rundt 180 cm, han var nærmere 195 cm..! - Hva skjedde da dere møttes? Vi tok en kaffe, skravlet, skulle egentlig hjem hos han etterpå, men det ble litt jobbkrøll, så ting gikk skeis der. Vi hadde en veldig bra kjemi som sagt og skravlet mye. - Hva skjedde etterpå? Etter mange forsøk på å få til et nytt møte, der vi skulle møtes for mer enn bare skravling... Han ble syk, jeg ble syk, han var bortreist.. Mensen.. Så fikk vi endelig treftes og hadde fantastisk sex. Synd det endte opp som en ONS, da jeg flyttet.. - Tips/råd? Følg magefølelsen din!Anonymous poster hash: 0366d...ec0
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 - Alder? Jeg var 18, han 28 - Hvor bodde du, hvor bodde hun/han? Sarpsborg/Oslo - Hvilket nettsted møttes dere? Tinder - Når møttes dere i virkeligheten? Ca. 1.5 mnd etter vi begynte å snakke - Hvordan var møtet i virkeligheten? Ganske hyggelig, egentlig. Bedre tone enn på chat. - Hvilke forventninger hadde du? At han var gammel og klein - Nådde møtet opp til forventingene? Ja! - Var personen lik på nett, som i virkeligheten? Nei - Hva skjedde da dere møttes? Vi så på film, klinte, bestemte oss for ikke å ha sex første møte. Avtalte en overnatting uken etterpå. - Hva skjedde etterpå? Overnatting, litt frem og tilbake et par mnds tid, ble sammen, slo opp ganske kort etterpå. Han var ikke helt den han sa han var. - Tips/råd? Sørg for at folk er de de sier de er! Typ: Du: Jeg elsker barn, har lyst på barn snart Mann: Åh, jeg også, perfekt 1 år etterpå: Du: å, se på den babyen! Mann: Liker egentlig ikke barn. Sa det bare fordi du virket så entusiastisk. Anonymous poster hash: 3cee2...e2d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 - Alder? 23 og 24 - Hvor bodde du, hvor bodde hun/han? Jeg i Oslo, han i Drammen - Hvilket nettsted møttes dere? Tinder - Når møttes dere i virkeligheten? Etter 4 mnd - Hvordan var møtet i virkeligheten? Helt forferdelig. - Hvilke forventninger hadde du? At han skulle være som på tinder og sms. Det vil si sjarmerende, blid, selvsikker, modell-kjekk. - Nådde møtet opp til forventingene? Overhodet ikke. - Var personen lik på nett, som i virkeligheten? Utseendemessig ja, personlighetsmessig nei. - Hva skjedde da dere møttes? Gikk ut for å spise middag sammen, han turte ikke si er eneste pip annet enn at han syns jeg var digg. - Hva skjedde etterpå? Ingen av oss tok kontakt. - Tips/råd? Nei, skal aldri på date igjen noen sinneAnonymous poster hash: c9daa...b55
Fashionistaen Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 - Alder? Jeg: 17, han: 23 - Hvor bodde du, hvor bodde hun/han? Jeg: Østfold en plass Han: oslo - Hvilket nettsted møttes dere? KG - Når møttes dere i virkeligheten? Det var vel i mars 2013. Visste hvem hverandre var siden vi starter på forumet i 2011. Pratet aktivt på PM sammen nesten daglig i et halvt år før vi møttes - Hvordan var møtet i virkeligheten? Herlig, er bare å se på signaturen min - Hvilke forventninger hadde du? At han skulle være kjekk, morsom, veldig lik som meg - Nådde møtet opp til forventingene? Så absolutt. - Var personen lik på nett, som i virkeligheten? Ja, trodde bare at han skulle ha litt annerledes stemme av en eller annen grunn - Hva skjedde da dere møttes? Gikk ut å spiste lunsj sammen, ble med til leiligheten hans for å se på Hangover av alle ting. - Hva skjedde etterpå? Holdt kontakten, ble kjærester, ble forlovet. Kan nå ikke leve uten hverandre - Tips/råd? Møt hverandre på et offentlig sted med mange mennesker. Om det blir kleint er det lett å stikke+ at det er trygt for begge parter. Prat mye med hverandre før dere møtes og ikke spill med skjulte kort 1
Inwe Skrevet 6. mai 2014 #13 Skrevet 6. mai 2014 - Alder? Jeg 15, han 16 - Hvor bodde du, hvor bodde hun/han? Han bodde i Oslo, jeg litt utenfor - Hvilket nettsted møttes dere? Chat.no - Når møttes dere i virkeligheten? 2002, et år etter at vi begynte å snakke - Hvordan var møtet i virkeligheten? Helt topp. - Hvilke forventninger hadde du? Ingen, trodde jeg var forelsket i en annen. Dro fordi han maste - Nådde møtet opp til forventingene? Ja - Var personen lik på nett, som i virkeligheten? Ja, både utseendemessig og personlighetsmessig (iallefall i begynnelsen) - Hva skjedde da dere møttes? Vi gikk rundt i Oslo da ingen av oss hadde jobb eller penger da vi var så unge. Vi klina litt og holdt hender - Hva skjedde etterpå? Vi ble kjærester dagen etterpå (ting gikk fort før gitt) og var sammen halvannet år - Tips/råd? Møtes utendørs første gangen. Gjør det, du har ingenting å tape
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå