Gå til innhold

redd for forhold..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel hele livet, å begynner egentlig å bli rimelig lei. Jeg har hatt sex og hele den pakka, men aldri hatt kjæreste. Jeg tenker på å ha en gutt hele tiden. Holde rundt meg om kveldene, og kysse meg hadet hver dag. Men; jeg er så redd. Nå har jeg møtt en på nett, som jeg begynner å falle for. Han bor 10t unna, så om det skal bli møte (noe begge vil) blir det snakk om helgetur.

Jeg er redd for at han skal syntes jeg er tykk, har alt for stor nese, prater alt for mye, har dårlig ånde, har stygge pupper, stygt underliv.. jeg er redd han skal oppfatte meg slik som jeg oppfatter meg selv! i tillegg, for alt jeg vet så ser jeg kanskje jævlig ut i profil, er dårlig i senga, dårlig til å kysse, og går på en slaskete måte.

syte innlegg, jeg vet. men jeg trenger hjelp!!

Anonymous poster hash: 4f431...1ad
Videoannonse
Annonse
Gjest ashanti
Skrevet

Helt ærlig, hvis du har så dårlig selvbilde så tenker jeg at du ikke er klar for noe forhold enda ihvertfall. Det er jo vanlig å være litt usikker, men det blir jo veldig slitsomt hvis du skal ha stadige bekreftelser på om du er fin nok, hvis du syntes omtrent alt ved deg selv er noe dritt. Vent til du er klar :) Eller prøv å "manne deg opp" og blås i alle de negative tankene :)

AnonymBruker
Skrevet

Enig med ashanti!

Selv har jeg ikke vært klar for noe forhold før for ca et år siden. Før det var jeg veldig kritisk til meg selv, både utseende og personlighet. Nå har jeg godtatt at jeg er som jeg er, og da er det mye lettere å gå inn i et forhold med noen. Jeg tror det er mye i at "man må elske seg selv før man kan elske andre" :)

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: e10d3...49b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, hvis du har så dårlig selvbilde så tenker jeg at du ikke er klar for noe forhold enda ihvertfall. Det er jo vanlig å være litt usikker, men det blir jo veldig slitsomt hvis du skal ha stadige bekreftelser på om du er fin nok, hvis du syntes omtrent alt ved deg selv er noe dritt. Vent til du er klar :) Eller prøv å "manne deg opp" og blås i alle de negative tankene :)

Helt enig! Med mindre du er som meg da .) Jeg ser ikke akkurat så fin ut, men jeg gir faen. Den som elsker meg, elsker hovedsaklig de indre kvalitetene, også er det ytre en bonus. Utseende er jo noe som kan forandres på, gjøres noe med i løpet av livet. En som elsker deg ville aldri brydd seg om du så ut sånn eller sånn, så lenge du har det bra.

Men som sagt, du virker ikke klar for noe forhold hvis du legger så mye i utseende. Nå sier mange damer at det er menn som ligger ting i utseende, men jeg vil si det er damene selv som oftest drar det altfor langt.

Anonymous poster hash: fec7f...238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...