Gå til innhold

fosterhjem til katt, sommerferie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vi har en fosterhjemskatt fra dyrebeskyttelsen.Lurer på hva dere andre pleier å gjøre i sommerferien? Vi skrev aldri noen kontrakt med dyrebeskyttelsen avd.Bergen men de sa bare at vi måtte si ifra tidlig ang.sommerferie. Jeg blir nok selv i Bergen til ut de to første ukene i juli, men etter det vil jeg til hjembyen en tur og eventuelt dra en uke utenlands,kjæresten min er vet ikke når han skal jobbe enda for da kan vi eventuelt overlappe hverandre slik at hun har pass. Hun jeg snakket med sa bare at det hadde vært fint om vi fant noen til å passe henne,eller om vi kunne tatt hun med til Stavanger. Så jeg skal prøve å få noen her til å passe henne, men ville bare høre hva dere andre har pleid å gjort?:) Vi har forresten hatt henne siden februar og de lar ikke folk besøke oss ang adopsjon enda da vi selv har litt lyst på henne (kan ikke si noe med sikkerhet da vi vurderer å studere utenlands,ivertfall en av oss) men hun trenger uansett tid på seg nå når hun endelig har kommet en plass hun trives, men lurer da på om de automatisk bare tenker at vi i utgangspunktet skal ordne med feriepass ol.

Anonymous poster hash: ac473...a17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde Dyrebeskyttelsen satte som betingelse at en selv fikk sørge for ferieavløser, men det er mulig jeg tar feil. FOD tar inn fosterkattene eller finner nye fosterhjem til dem. Men det er en helvetes kabal å få til å gå opp, så hvis det er mulig å finne andre løsninger ville jeg gått for det.

Dessuten er det ikke sikkert at du får katten tilbake når ferien er over, da kan det nye fosterhjemmet gjøre krav på den eller den kan være omplassert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...