Gå til innhold

Naboens katt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ene naboen vår har en kjempe fin katt. Denne katten er mye borte hos oss, noe som er kjempe koselig, men det er en ting som begynner å irritere meg noe voldsomt.

Det virker som om katten aldri får lov å komme inn hos eierene sine og derfor sniker den seg inn så snart den får mulighet hos oss. Det ville ikke vært et så voldsomt problem om det ikke var for at denne katten ikke har lært at man ikke skal kvesse klørne hardt i absolutt alt som kan "gripes tak i".

Det har hendt et par ganger at jeg har kommet inn i stua også er den katten der og klorer i gulvteppene og sofaen vår, den tusler inn når vi lufter, om jeg går ut en liten tur uten å snike meg ut ytterdøra osv.

En dag jeg kom hjem fra jobb så fant jeg denne katten inne i huset vårt, gudene vet hvordan den kom seg inn.

Hva er vitsen i å ha katt om man aldri skal ha den inne? Jeg forstår ikke :-/ tror ikke vi har mulighet til å lufte i sommer uten å få møblene ødelagt.

Anonymous poster hash: ac713...649

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en sånn dings du plugger i kontakten som lager en høy ubehagelig lyd som bare dyra kan høre - som jager de vekk... vet ikke om det fungerer men verdt å prøve da! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ta katten hardt i nakkeskinnet og hiv den ut på en brutal måte. Da slapp jeg å få naboens katt inn mer. I tillegg så kan du ha en spruteflaske med vann stående og sprute på katta når den kommer på balkongen, gresset osv. For å vise at den ikke er velkommen.

Anonymous poster hash: ba6b0...e5e
Skrevet

Gi beskjed til naboen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke ha noe i hus som jager bort katter, har katt selv og vil gjerne beholde den. Dessuten er jeg ikke tilhenger av å plage dyr.

Ja jeg burde snakke med naboen, men det er eneste naboen jeg ikke er i klinsj med og er så redd for at de skal bli sure for det kan lett virke dømmende

Anonymous poster hash: ac713...649

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...