Gå til innhold

Jeg har en helt virkelighetsfjern beiler..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager rotete innlegg, men håper de som leser, klarer å se sammenhengen.

En venn av meg, som jeg nå har kjent i 7-8 år, begynner å bli litt intens. Helt i starten, da vi ble kjent, hadde vi sex èn gang. Det ble med det, jeg ville ikke noe mer med det, og vi fortsatte som venner.

Har hatt sporadisk kontakt gjennom årene og fikk tilbake kontakten litt mer for ett års tid siden, hvorpå jeg etterhvert, en sen natt, klarte å drikke han fin å ha sex med han igjen. Sexen var totalt mislykka, og kort fortalt følte jeg meg brukt og nesten voldtatt når vi var ferdig.. Det resulterte i at jeg ønsket at han skulle få kjenne litt på angsten tiden etterpå etter hvordan han hadde oppført seg, og jeg svarte han ikke på ett halvt år, før vi for litt siden møttes ute på byen. Jeg kommer til det litt senere..

Vi har hovedsaklig tidligere møttes i festlige sammenhenger og sammen med andre, og det ender alltid med at han bare vil sitte å prate med meg, ha nærkontakt og å begynne "dype" samtaler, som hva han vil i fremtiden og at han gjerne ville blitt stefar for barnet mitt, slå seg til ro osv.

Det stopper liksom ikke der heller, han drømmer seg videre og har allerede sett for seg hva vi skal gjøre sammen og hvilke turer vi skal dra på o.l.

Så, sist jeg møtte han, endte vi på nachspiel, og det var bare han jeg kjente der. Han selv tok initiativ til å ta opp det som skjedde sist vi møttes, da vi hadde sex, og sa at han hadde hatt dårlig samvittighet etterpå og ikke visste hvordan han skulle gjøre det godt igjen. To minutter senere var det visst glemt og han kastet seg omtrent over meg, og jeg tror jaggu han sa at han elsket meg også. Jeg var den eneste jenta i livet hans, og fikk han ikke meg, skulle han ikke ha noen.

Tidligere på kvelden, mens vi var med andre kjente, hadde det vært snakk om forhold, sex og one night stands, og jeg kom til å nevne at jeg hadde en f***-friend for tiden. Dette hadde han derimot ikke glemt senere på kvelden, og brukte det "mot" meg på nachspielet, og sa at han ikke orket tanken på at jeg hadde sex med noen andre, og begynte å lage en heftig diskusjon ut av hvordan noen kan være så dum å ha meningsløs og følelsesløs sex med en "fremmed" fremfor en man kjenner godt. Akkurat som om jeg skal måtte stå til ansvar for mine handlinger ovenfor han som jeg har null forhold til?!

Til slutt spurte han om jeg ikke følte noe som helst for han, og jeg sa som sant var, at "Nei, ingenting. Hadde jeg følt noe, hadde jeg nok bare sagt det for sju år siden.." Så skulle han jaggu diskutere det også, for det måtte da gå ann å la følelsene vokse frem og gi det tid..

Greia er, jeg har null interesse av han på den måten. Jeg vil ingenting med han, og jeg blir skikkelig skremt over hvor frempå han er og at han begynner å snakke om en stefar-rolle! Det er så langt fra virkeligheten og helt utenkelig for meg, skjønner ikke hvordan han har kommet på tanken en gang!

Jeg dro hjem etter det nachet, og vi har ikke snakket sammen siden. Det enkleste og beste ville jo bare vært å gitt langt marsj i hele han heretter, men vi har mange felles venner, og jeg kommer til å møte på han i nær fremtid. Hvordan skal jeg nå inn til han? Han er jo helt virkelighetsfjern, og driter seg ut mer og mer for hver gang vi snakker sammen..

Anonymous poster hash: 439f4...898
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ut som en psykopat..

Skrevet

Slutt å ligg med ham.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som en psykopat..

Det er det alle venninnene mine sier om han også..

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å ligg med ham.

Done! Men uansett, det må da gå an å gjøre feil å havne til sengs èn gang uten at han skal føle behovet for å tenke på fremtiden, bli stefar og hele den sulamitten der?!

Skrevet

Det høres ut som en kompis av meg som elsker meg hver gang han er full. Har aldri snakket med han når vi er edru, kjenner han ikke en gang. OG han prater også om fremtiden, han vet at jeg er ambisiøs, så han prøver å virke ambisiøs selv ved å fortelle om alle videreutdanningene han vil ta(men ikke faktisk tar).

Lar han deg være i fred ellers?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, føler med deg. Men her har du kanskje helt bensin på bålet ved å ligge med ham? Hvis du ikke føler noe for ham og aldri har gjort det, så må jeg si det er litt rart å ha sex med ham 3 (?) ganger. Ikke rart han får feil signaler da, kanskje. Selv om han jo må være litt sprø som hopper fra det til "happy family"

Jeg har desverre også en virkelighetsfjern beiler. Vi har drukket kaffe et par ganger, for et år siden, og dette var tydeligvis nok til å bli hodestups forelsket fra hans side. Jeg har vært helt tydelig fra dag en at jeg ikke ser på ham på den måten og kun ser (uhm, , skal jeg være ærlig) på ham som en venn. Men det går jo bare ikke inn!

"Jeg elsker deg og vil gjøre alt for deg!" Han kjenner meg jo ikke engang! Og hver gang bretter ut av seg hvor forelsket han er, og jeg sier jeg dessverre ikke føler det samme, kommer det en regle om "tror du ikke vi kunne lære å elske hverandre" og i det hele tatt. Skremmer meg litt, for å være ærlig. Han virkelig jo helt sprø.

Anonymous poster hash: b6798...8fa
AnonymBruker
Skrevet

Det er det alle venninnene mine sier om han også..

Hva i all verden baserer dere dette på? "Psykopat"?

Anonymous poster hash: dd0ee...20a

Skrevet

Han høres ut som en helt normal, forelsket og såret gutt. Og du utnytter jo følelsene hans.

Gi klar beskjed og bryt kontakten, det du holder på med er jo direkte dårlig gjort.

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke si at jeg har utnyttet han. Vi har kun hatt sex 2 ganger, og den andre gangen vi hadde sex, hadde vi ikke møttes på kanskje tre år. Lite visste jeg at han ikke hadde kommet seg videre enda..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Snakk høflig med ham når dere treffes, men ingenting mer. Og slutt å ha sex med ham.

Anonymous poster hash: ef94a...78f
  • Liker 1
Gjest ashanti
Skrevet

Det er vel heller du som er virkelighetsfjern som driver å har sex både 1 og 2 ganger med en fyr som helt tydelig er veldig forelsket i deg, og så forventer du at han skal forstå at du bare bruker han for random sex? :/

AnonymBruker
Skrevet

Done! Men uansett, det må da gå an å gjøre feil å havne til sengs èn gang uten at han skal føle behovet for å tenke på fremtiden, bli stefar og hele den sulamitten der?!

En gang? Da kan du ikke telle. Kutt kontakten med han tvert.

Anonymous poster hash: 61ec5...508

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...