AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Jeg skal få en datter i sommer og jeg vil at hun skal ha Helen som mellomnavn, noen forslag? Vil helst at hele navnet skal bli brukt, og ikke bare fornavnet Anonymous poster hash: 20823...38e
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Helen. Helen Keller. Anonymous poster hash: 167f3...214
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Enstavelsesnavn: Liv Helen Siv Helen Mai Helen Frid Helen Fay Helen Linn Helen Ann Helen Tostavelsesnavn: Ester Helen Mia Helen Anna Helen Lotte Helen Mari Helen Kristin Helen Siri HelenAnonymous poster hash: 3cdc7...4cc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Hvis du vil at begge skal bli brukt, så ville jeg valgt et navn med få stavelser Oda Pia Ava Ida Astri Emma Thea Gjerne et navn som er lett for folk å kjenne igjen, for det vil jo på en måte bli uttalt som ett navn, så det er en fordel at folk hører hva navnet egentlig er. F.eks. "Iris Helen" kan høres ut som Irselen, høres egentlig ganske utenlandsk ut Anonymous poster hash: 43876...0ff
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Syns alle disse kombinasjonene er svært fine: Ann Helen Anne Helen Anne Helene Anonymous poster hash: 2240e...4c7
Gjest Tris Skrevet 28. april 2014 #8 Skrevet 28. april 2014 Men hvordan ser du for deg at det første navnet er? Kort? En spesiell ønsket første bokstav?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #11 Skrevet 28. april 2014 Takk for svar Jeg Heter selv Ann Helen og mamma heter Siv Helen, så kan ikke bli noen av de. Men jeg har alltid blitt kaldt for Ann Helen så vil ha et kort fornavn, jeg kunne jo ikke bare bli kaldt for bare "Ann".Mamma blir kaldt bare Siv. Men jeg vil at begge skal bli brukt, men kommer ikke på noen navn der det ikke er fare for at bare fornavn blir brukt... Anonymous poster hash: 20823...38e
Gumman87 Skrevet 28. april 2014 #12 Skrevet 28. april 2014 Lisa Helen Ina Helen Ida Helen Mina Helen Lilly Helen
Gjest Blomsterert Skrevet 28. april 2014 #13 Skrevet 28. april 2014 (endret) Linn Helen (e) et pent navi Hvis dere skal bruke begge navnene bør de klinge sammen. Flre forslage :lenge Frigg Helend. Ekhi Helene 《ekhi beyr solens datter) Eva Helene Adele Helenee (kanske litt tungt) Elin Helene... Puh Ikket mange flere. Hele er fint nav forresten :-) Endret 28. april 2014 av Blomsterert
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #15 Skrevet 28. april 2014 Takk for svar Jeg Heter selv Ann Helen og mamma heter Siv Helen, så kan ikke bli noen av de. Men jeg har alltid blitt kaldt for Ann Helen så vil ha et kort fornavn, jeg kunne jo ikke bare bli kaldt for bare "Ann".Mamma blir kaldt bare Siv. Men jeg vil at begge skal bli brukt, men kommer ikke på noen navn der det ikke er fare for at bare fornavn blir brukt... Anonymous poster hash: 20823...38e Det første navnet bør ha kun en stavelse om det skal bli brukt. Gunn Helen Linn Helen Unn Helen Ruth Helen Liss Helen Frid Helen Sol Helen Gry Helen Gro Helen Britt Helen May Helen Eir Helen Vår Helen Kate Helen Hild Helen Aller finest står Helen alene, men blant disse synes jeg May Helen er finest.Anonymous poster hash: 2bd3f...424 2
Gjest Cartman Skrevet 1. mai 2014 #18 Skrevet 1. mai 2014 Hel Helen. Hel er jo Guden i dødsriket. Hel Helen blir jo litt som Zinedine Zidane. Det rimer litt liksom.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #19 Skrevet 1. mai 2014 Ingrid Helen :-) Anonymous poster hash: d9b8f...565
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå