AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Hei, jeg er inne i den verste eksamensperioden nå, med 2 eksamener for dagen fram til neste onsdag. Dette innebærer mye tid til lesing og stillesitting, og veldig lite trening og matlaging. I helgen har jeg spist mye sukker og karbohydrater for å holde meg "igang", og idag ble det faktisk grandis til middag fordi jeg ikke hadde tid til noe annet! (har ikke spist frossenpizza på åresvis). Imorgen skal jeg ut (av døren for siste gang før onsdag ettermiddag) og kjøpe mat for en ukes tid. Tenker å kjøpe frukt og sånt for å ha noe sunnere å knaske på enn sjokolade og påskeskum mens jeg leser, men må ha noen sunne, enkle, raske middager også! Jeg bor på internat, så har èn hylle i kjøleskap, èn i fryseren, og èn i tørrvare, så er ikke snakk om veldig mye plass. Frukt og sånt har jeg på rommet. Helst noe rent som kan lages på 10-15 minutter, eller som kan settes i ovnen og bare stå der uten at jeg trenger å gjøre noe mer innsats. Fyr løs! Anonymous poster hash: ed5fd...f53
Derpinaa Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Jeg har tidvis kjøpt inn frossen laks/ørret, og hatt det sammen med frosne grønsaker i ovnen på 225 grader i ca en halvtime. Kjapt, enkelt og det lager seg selv. Kan toppes med rømme/kesam. Gjerne kesam med litt pesto i. ^_^
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Laksefilet, torsk, kyllingfilet kan stå i ovnen uten at du må gjøre noe. Ta en ildfastform, putt oppi grønnsaker og legg kjøttet/fisken på toppen. Så lager du saus/ris på slutten av steketiden. Grønnsakssuppe - lag grønnsaksbuljong, skjær opp grønnsaker, og tilsett pølser på slutten av koketiden. Veldig godt, sunt og billig. Omelett tar 5 minutter. I omeletten kan du tilsette skinke, grønnsaker, bacon, pølser og det du måtte ønske. Pitapizza er billig og godt! Anonymous poster hash: a0076...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå