Gå til innhold

Hva er verste mat du har fått i et bryllup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg var det oksekjøtt som var tørt som ved og salt som sild.

Syns ikke oksekjøtt er noe bryllupsmiddag i så måte

Anonymous poster hash: 34582...cf9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den klassiske, norske buffeten! Kabaret, eggerøre og kalde karbonader! Jøje seg..

Anonymous poster hash: e8a22...3fa
  • Liker 6
Skrevet

Sodd.

Vet det er festmat i enkelte trakter, men suppe med dvaske grønnsaker og klumpete kjøttboller får ikke meg i hurra-stemning akkurat.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Reinsdyrstek

Anonymous poster hash: f8bb3...7cc
AnonymBruker
Skrevet

Luft. Dvs ingenting.

Anonymous poster hash: 8dc70...e26
  • Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Luft. Dvs ingenting.

Anonymous poster hash: 8dc70...e26

I allefall kan du ikke si at du fikk matforgiftning :fnise:

Ble servert noen gufne greier som visstnok skulle være skinkestek en gang på 80-tallet. Tilbehøret bestod av slike ferdig-skrellede poteter fra en stor hermetikkboks, et par tørre svisker, og en utvanna brunsaus som bare smakte salt og mel.

Skrevet (endret)

Var i et bryllup der vi fikk servert hamburgere.

Det var et veldig formelt bryllup

Endret av Story
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blomkålsuppe

Anonymous poster hash: 0be4c...400
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Generelt føler jeg ofte at det er for lite mat! Fancy retter som jeg rett og slett ikke blir mett på. Man går ofe lenge mellom måltidene på en slik dag, og et er ikke alltid det passer seg å snike seg unna for å spise. Og så tør man heller ikke å kaste seg over fingermaten som blir servert mellom kirken og middagen.

Så jeg vil ha mer mat!

Og sodd synes jeg er kjipt, da ville jeg heller hatt skikkelig lapskaus. Men synes det passer bedre som nattmat.

Anonymous poster hash: 493de...342
AnonymBruker
Skrevet

Kald tapas. Dvs. den skulle egentlig vært varm, men brudeparet lot seg fotografere i to timer over tiden, så da var det ikke mye varme igjen i cateringmaten.

Anonymous poster hash: 71165...60b
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ihjelkokt oksekjøtt, både seigt og knusktørt, med saus som bare smakte mel og kokte poteter med tykk hinne. Bruden og familien hennes hadde stått for å ordne med mat og syntes det var kjempegodt, men det var helt tydelig på brudgommen og hans familie at de er bedre vant. Jeg håper han har lært henne noe om mat siden det.

Anonymous poster hash: 07694...5e2
  • Liker 1
Skrevet

Vel, må innrømme at jeg er bittelitt lei av blomkålsuppa og steiken som er vanlig her i alle situasjoner hvor man skal ha litt formell middag... Men jeg skjønner at det er populært, siden det er relativt safe. Fikk laksecarpaccio med pepperrotkrem eller noe slikt til forrett en gang, og det var virkelig ikke min type mat. Jeg var ikke den eneste som lot mesteparten ligge igjen på tallerkenen da!

AnonymBruker
Skrevet

Kokte poteter og grønnsaker med brun saus. De gikk tom for stek innen de kom til den enden av bordet der vi satt. Det sier seg vel selv at det ikke ble to serveringer av hovedretten.

Anonymous poster hash: 364ff...0d4
  • Liker 4
Gjest Jørild
Skrevet

Blomkålsuppe og steik. Intetsigende og smakløst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fiskesuppe med det som må ha vært hermetiske blåskjell. :( Halve bordet satt og spyttet de skjellene ned i servietten. Hva annet vi fikk er glemt til fordel for den o'grusomme suppen.

Har forresten også fått aspargessuppe på hermetiske asparges. Grusomt. Hvorfor tror folk at hermetikk er ok i festlige lag? Server meg nybakt brød med hjemmelaget smør på (og bare det) om du vil, bare dropp hermetikken!

Anonymous poster hash: 4db6e...098
  • Liker 2
Skrevet

Var i et bryllup i et land i Øst-Europa for en del år siden. Den ene av brudeparet var norsk, den andre fra dette landet. Dermed var gjestene en miks av norske og lokale. Maten smakte greit, men la merke til at svinekjøttet til hovedrettene ikke var helt gjennomstekt. Dagen etter lå 90 % av de norske gjestene på rommene sine mens det rant ut av alle mulige kroppsåpninger, et par måtte også innlegges på sykehus. De fleste ble liggende 2-3 dager. Ingen av de lokale hadde noen problemer. Tydeligvis varierende med hvilken bakterieflora man var vant med. Bruden ble også liggende og kom seg ikke på bryllupsreise. På alle måter den verste bryllupsmiddagen jeg har vært borti.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Driver folk med steik og blomkålsuppe ennå? Drt var vel Luxus på 60 tallet? men ikke nå Grusj

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri fått vond mat i et bryllup.. Men jeg har opplevd å få for lite mat to ganger. Typ servering, men ingen "andre servering", og to små retter + desert er ikke noe særlig å holde humør og energi oppe til å feste og danse..

Anonymous poster hash: f501a...6fe
Skrevet

For meg var det oksekjøtt som var tørt som ved og salt som sild.

Syns ikke oksekjøtt er noe bryllupsmiddag i så måte

biff er altså da ikke selskapsmat??

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...