Gjest tsejG Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Så er vi atter en gang kommet til det punktet der programskapere og programledere hos NRK har tatt sommerferie, og alle tilgjengelige avspillere på Marienlyst er blitt satt på "repeat". Og sånn går no dagan, til langt uti september en gang, og de så smått begynner å stikke huene sammen igjen for å snekre i hopes noe nytt... Er det flere enn meg som irriterer seg grenseløst over de evinnelige, lange reprise-somrene hvor det bare er å glemme fredags-lørdagsunderholdning på NRK (med mindre man er over gjennomsnittet interessert i friidrett og sykling)? Vi betaler lisens for hele året, men får kun snaue 6 måneder med ferskvare, resten er repriser, repriser, arrghh...! 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Har du så lite å gjøre om sommeren at du MÅ se på noe underholdene på NRK? Anonymous poster hash: 2fa6e...fdd
Gjest tsejG Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Har du så lite å gjøre om sommeren at du MÅ se på noe underholdene på NRK? Anonymous poster hash: 2fa6e...fdd Hehe, neida, jeg finner alltids på noe annet jeg... Men nå var det ikke mine personlige fritids/underholdnings-vaner denne tråden var ment å handle om, og når vi nå faktisk er på "TV og film" kan vi kanskje holde diskusjonen innenfor nettopp dèt? 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Enig, vi betaler lisens for hele året, da burde vi få et godt tv-tilbud hele året Anonymous poster hash: 4ad56...00c
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Skal de sende noe bra i reprise da? Vestavind, asylet, rød snø o.l.?Anonymous poster hash: 8ed63...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå