Gå til innhold

Silje Mariela

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd oppleggene hennes? Syns hun virker som ei dødskul, flink dame og ei som gir gode treningstips :) Dessuten virker hun fornuftig i forhold til mat.

Anonymous poster hash: 265ac...b62
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd noe fra henne, men ei venninne av meg har og hun er veldig fornøyd. Er vel trenings- og kostholdsplan hun prøver ut nå :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke prøvd noe fra henne, men ei venninne av meg har og hun er veldig fornøyd. Er vel trenings- og kostholdsplan hun prøver ut nå :)

Jeg begynte for en uke siden. Mye å sette seg inn i, men veldig fornøyd! Går som om jeg er gravid i 8 mnd :ler:

Anonymous poster hash: 2ea47...80d

Skrevet

Jeg kjøpte Fat Attack 13. Helt greit fornøyd egentlig, lærte veldig mye og fikk sprettrumpe veldig kjapt :laugh: Treningsdelen forutsetter at du har litt erfaring, og jeg vil anbefale å bruke en til to uker på å sette seg skikkelig inn i programmet, da har du også mye bedre forutsetninger for å lykkes.

Kostholdet i FA13 derimot var jeg ikke like fornøyd med, grunnen til at jeg bestilte programmet var jo fordi jeg ikke orket å finne ut hva jeg skulle spise, enklere når det faktisk står svart på hvitt hva du skal spise. I beskrivelsen av programmet sto det at det var tilpasset vegetarianere, noe jeg oppdaget raskt at det ikke var da jeg mottok programmet. Det endte med at jeg rotet voldsomt med maten og aldri klarte å fullføre.

Men alt i alt, jeg lærte mye. Jeg ble strammere, men kostholdet rotet unødvendig med hodet mitt. Oppfatter Silje Mariela som veldig kunnskapsrik, og hun svarer raskt på mail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...