Gå til innhold

Hva vil gutter helst ha komplimenter for?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier vel sitt. Hva vil han bli mest glad for at jeg gir komplimenter for? Sånn bortsett fra god i senga osv haha :)

Anonymous poster hash: c7540...b0f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi no de komplementer du mener. Bare tull å si noe annet

Anonymous poster hash: 7971a...c0a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker at dama sier jeg har deilig kuk.

Anonymous poster hash: e72fe...86c
AnonymBruker
Skrevet

Gi no de komplementer du mener. Bare tull å si noe annet

Anonymous poster hash: 7971a...c0a

Han har fint hår, fine øyne, elsker latteren hans, syns han er kjempekjekk i hettegenser, han har kjempefin kropp, han er sykt snill og det fortsetter. Men vi er ikke i et stadie enda hvor jeg kan si alt dette haha, så da må jeg velge noe og jeg vil jo gjøre han glad! :)

Anonymous poster hash: c7540...b0f

• Liker 1
Gjest Reza08
Skrevet

Jeg blir glad om jeg får høre at jeg er snill, omtenksom, empatisk, sympatisk, god til diverse praktiske ting osv. Blir glad for at noen sier noe positivt om meg. Selvfølgelig så er det koselig å få komplimenter.

Skrevet (endret)

Dette finner du nok ingen fasit på du, men en pekepinne kan nok være hva personen du gir komplimenter vektlegger og er opptatt av.

En gutt som er veldig opptatt av utseende, både seg selv og andre, vil nok heller sette større pris på komplimenter rundt dette enn vedrørende sin personlighet osv.

Når det er sagt, så burde man jo ikke (imo) gi komplimenter ut i fra hva man tror motageren av disse setter størst pris på, men ut i fra hva man selv synes er flott og verdsetter... Hvis ikke blir jo det hele bare en slags kiss-ass greie, og veldig ubetydlig. Ikke det at ubetydlige komplimenter ikke er koslige de også, de har bare ikke noe særlig "punch".

Om du virkelig skal treffe godt med et kompliment burde du mene det, og om det er noe personen du gir det til ikke selv er oppmerksom på eller har tenkt over, ja kan du virkelig gjøre noen glad :)

Endret av Beeblebrox
AnonymBruker
Skrevet

Personlige kompliment, om hvordan han er osv. God, arbeidsom, omtenksom ... Er ikke vant med slikt selv, så blir ganske glad.

Anonymous poster hash: 1adcc...7dd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker at dama sier jeg har deilig kuk.

Anonymous poster hash: e72fe...86c

Jeg liker at hun sier det til meg og, samme med mor di.

Anonymous poster hash: 1adcc...7dd

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier vel sitt. Hva vil han bli mest glad for at jeg gir komplimenter for? Sånn bortsett fra god i senga osv haha :)Anonymous poster hash: c7540...b0f

Intelligente menn vil helst ha komplimenter for intelligens. De som ikke har så mye intelligens å skilte med, vil gjerne ha ros for å være handy, kunne løfte tungt, stor pikk osv. Mao: det kommer helt an på IQen.

Anonymous poster hash: c56f7...9bb

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Muskler og/eller intelligens.

Skrevet

Jeg liker godt de komplimentene som kommer etter en liten stund i forholdet..de som går på de nære tingene, detaljer ved utseende eller fysikk..eller måten man oppfører seg på..DET er komplimenter som er personlige og som vitner om at hun mener det. :)

Men fasiten er vel at vi alle liker komplimenter uannsett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...