AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Hei! Vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette på en forståelig måte, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Det har seg sånn at jeg har snakket sammen på face (jada, feigt i know) nesten hver dag i 5 måneder med gutten jeg liker. Vi gikk i samme klasse på barneskolen i 7 år, men vi kom ikke i samme klasse på ungdommskolen. Vi går nå i tiende klasse. I dag sluttet vår klasse litt tidligere, så jeg bestemte meg for å gå sakte hjemover i håp om å få treffe han når han syklet forbi. Så ja, ønsket mitt ble oppfylt. Vi snakket sammen i ja, kanskje 2-3 minutt. Men til poenget! På lørdag (på facebook) så sendte han ikke hjerter og kyssetegn som han har gjort i mange måneder nå. Det kunne virke som om at han var lei av å snakke med meg. Derfor så spurte jeg han i dag (i virkeligheten) om han var lei av å snakke med meg. Svaret jeg fikk da var "Nei, hvorfor tror du det?", han svarte ikke surt eller noe. "Bare lurte" svarte jeg og smilte. Så var vi da kommet til veien inn til huset mitt og han sa "du skal vel inn her du". Jeg nikket. "Hade fint da, vi snakkes!". Så syklet han sin vei. Det er bare det at det er helt annerledes å snakke med han i virkeligheten enn på Facebook. På face gir han meg de fineste komplimenter og vi avslutter alltid hver samtale med å si at vi er glade i hverandre, med hjerter og kyssetegn haha. Men i virkeligheten virker det som om at han har hastverk når han treffer meg, og han virker ikke alltid like glad. I tillegg så føler jeg meg så utrolig stygg når han er i nærheten. Det høres sikkert helt dumt ut, men jeg føler at de stygge kvisene mine blir tydeligere og at sminker min ser helt feila ut når han ser på meg. Jeg blir så veldig fort rar og føler jeg bare snakker tull når jeg er med han. Han er egentlig ganske umoden, han er redd for å bli mobbet for å gå sammen med meg (gjelder jenter generelt). Så vi har bare snakket sammen i virkeligheten 2 ganger, mens vi har snakket sammen hver dag på Facebook i nå fem måneder. Men mitt spørsmål er om jeg bør skrive ett eller annet til han i kveld. Han starter alltid chatten, så jeg tror kanskje det er min tur nå! bør jeg skrive ett eller annet om at jeg er helt fjern og at jeg alltid sier så mye rart når jeg treffer han. Eller bør jeg bare starte en vanlig samtale som "hvordan gikk kampen?", "skjer?", osv.? Noen tips? Og hvorfor i all verden klarer jeg ikke å være meg selv når vi snakker? Er helt fjern akkurat nå! Føler meg bare så utrolig stygg, teit og dum...Anonymous poster hash: 6edf4...886
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Ah.. Ung kjærlighet Synes du godt kan starte en samtale med ham. Skriv hva du vil. Han er antageligvis av den sjenerte typen.Anonymous poster hash: 2749d...941
Gjest Tris Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Bare vær ærlig, åpen og hopp ut i det. Er dere ikke venner kanskje? Og kanskje du kan foreslå at dere gjør noe sammen en dag for å gå videre fra kun face?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå