Gå til innhold

bryllupsmusikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skal gifte oss i september og har et spørsmål til dere som bor i Bergen og område. :-)

V i har nemlig bestillt en duo som heter heartbeat og er bergensere.Lureer på om noen har hørt på de :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur ikkje eg har høyrt dei/om dei - kva slags type musikk er det snakk om?

Skrevet

Hei!

Takk for at du tok deg tid til å svare :-) De spiller visst vanlig danse musikk,litt fra 80 tallet osv.Har ikke hørt de men bare fant annonsen i BA.Det som eg synes er litt rart er at de ikke vil skrive kontrakt og er nesten umulige å komme i kontakt med,har snakket med de en gang.Har du et klokt svar?Skal eg satse på noen andre eller,begynner å haste litt å få det på plass :-?

Skrevet

Hvis de nekter å skrive kontrakt, hadde jeg valgt noen andre.

Skrevet

Eg er enig med Spirito - du vil ikkje velje nokon du har opplevinga av å ikkje kunne stole heilt på. Tenk om dei brått melder avbud eller ikkje dukkar opp? Trur eg ville prøvd å finne andre aktuelle, og sjekka om dei var enklare å forhalde seg til.

Lukke til! :)

Skrevet

Nekter de å skrive kontrakt eller sier de at det ikke er nødvendig?

Nekter de ville jeg stusset over det, ja, men er det at det ikke er nødvendig er det mulig de ikke bruker å skrive kontrakter..........

Skrevet

vi har ikke skrevet kontrakt med våre musikere.... men vi har snakket på telefon flere ganger, og mailet litt. jeg har alltid truffet dem på mobilen deres når jeg har prøvd.... håper da virkelig alt er i orden!?!?!?

Skrevet
vi har ikke skrevet kontrakt med våre musikere.... men vi har snakket på telefon flere ganger, og mailet litt. jeg har alltid truffet dem på mobilen deres når jeg har prøvd.... håper da virkelig alt er i orden!?!?!?

Da har du sikkert mailene hvis det skulle skje noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...