sensommerbrud Skrevet 10. juni 2004 #1 Skrevet 10. juni 2004 Hei! Vi skal gifte oss i september og har et spørsmål til dere som bor i Bergen og område. :-) V i har nemlig bestillt en duo som heter heartbeat og er bergensere.Lureer på om noen har hørt på de
Pip Skrevet 13. juni 2004 #2 Skrevet 13. juni 2004 Trur ikkje eg har høyrt dei/om dei - kva slags type musikk er det snakk om?
sensommerbrud Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2004 Hei! Takk for at du tok deg tid til å svare :-) De spiller visst vanlig danse musikk,litt fra 80 tallet osv.Har ikke hørt de men bare fant annonsen i BA.Det som eg synes er litt rart er at de ikke vil skrive kontrakt og er nesten umulige å komme i kontakt med,har snakket med de en gang.Har du et klokt svar?Skal eg satse på noen andre eller,begynner å haste litt å få det på plass :-?
Spirito Skrevet 14. juni 2004 #4 Skrevet 14. juni 2004 Hvis de nekter å skrive kontrakt, hadde jeg valgt noen andre.
Pip Skrevet 14. juni 2004 #5 Skrevet 14. juni 2004 Eg er enig med Spirito - du vil ikkje velje nokon du har opplevinga av å ikkje kunne stole heilt på. Tenk om dei brått melder avbud eller ikkje dukkar opp? Trur eg ville prøvd å finne andre aktuelle, og sjekka om dei var enklare å forhalde seg til. Lukke til!
Gjest MrsL Skrevet 14. juni 2004 #6 Skrevet 14. juni 2004 Nekter de å skrive kontrakt eller sier de at det ikke er nødvendig? Nekter de ville jeg stusset over det, ja, men er det at det ikke er nødvendig er det mulig de ikke bruker å skrive kontrakter..........
kimmi Skrevet 14. juni 2004 #7 Skrevet 14. juni 2004 vi har ikke skrevet kontrakt med våre musikere.... men vi har snakket på telefon flere ganger, og mailet litt. jeg har alltid truffet dem på mobilen deres når jeg har prøvd.... håper da virkelig alt er i orden!?!?!?
Gjest MrsL Skrevet 15. juni 2004 #8 Skrevet 15. juni 2004 vi har ikke skrevet kontrakt med våre musikere.... men vi har snakket på telefon flere ganger, og mailet litt. jeg har alltid truffet dem på mobilen deres når jeg har prøvd.... håper da virkelig alt er i orden!?!?!? Da har du sikkert mailene hvis det skulle skje noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå