Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere at det er slemt å si "jeg elsker deg" uten å mene det?

Er i et forhold med en ung jente og svarer "elsker deg også" hver gang hun sier det.

Mann 23år.

Anonymous poster hash: f5756...175
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis du ikke har de følelsene er det ikke noe bra å si det. Hvorfor er du sammen med henne da?

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ja, selvfølgelig er det det. Du fører jo henne egentlig bak lyset. Å slike ting uten å mene det er rett og slett litt slemt. Hvorfor er du ikke ærlig?

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 5
Gjest Coolaid
Skrevet

Synes dere at det er slemt å si "jeg elsker deg" uten å mene det?

Er i et forhold med en ung jente og svarer "elsker deg også" hver gang hun sier det.

Mann 23år.

Anonymous poster hash: f5756...175

Ja. Både ovenfor deg selv og den andre. Det blir det samme som å lyge dersom du ikke mener det.

AnonymBruker
Skrevet

Et jeg elsker deg er for mange de ultimate ord for hva de føler for noen og er bare slemt av deg å si det om du ikke mener det. Anonymous poster hash: 1ed2d...6f3

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Kjæresten min sa det før meg, og ganske tidlig i forholdet. Jeg sa at det var veldig hyggelig, og jeg ble veldig glad for å høre det. Men jeg trengte lengre tid før jeg følte meg klar for å si det, og det tok han fint.

Ville aldri falt meg inn å si "jeg elsker deg" tilbake bare fordi han sa det.

Anonymous poster hash: 7755f...aaa
  • Liker 1
Skrevet

Selvsagt er det slemt, og ikke nok med det, det er i tillegg dømt til å gå dukken ganske snart pga at hun etterhvert vil merke at du driver med skuespill.

Hvorfor i all verden er du sammen med henne egentlig?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er det absolutt. Hvor lenge har dere vært sammen? Kommer du noen gang til å elske henne? Kan hende det tar litt lenger tid, slike ord er ikke noe du sier til hvem som helst.

Anonymous poster hash: 40329...118
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er det absolutt. Hvor lenge har dere vært sammen? Kommer du noen gang til å elske henne? Kan hende det tar litt lenger tid, slike ord er ikke noe du sier til hvem som helst.

Nei, hater dama personligheten hennes. Ghøff, men hun er pen og kan sakene sine. Så på en måte så "elsker jeg kroppen".

Anonymous poster hash: 53c35...2fd

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hater dama personligheten hennes. Ghøff, men hun er pen og kan sakene sine. Så på en måte så "elsker jeg kroppen".

Haha, hva i alle dager. Så du er sammen med dama på grunn av kroppen? Stakkars hun.

Skrevet

wow. du er virkelig noe å samle på :)

Skrevet

Øh... var ikke akkurat uventa, den kommentaren der!

Er det litt vett i toppen på jenta avslører hun deg nok snart, så du får bare leke mens du kan :(

Skrevet

Hadde blitt kjempe sur. Det er ikke greit å gjøre. Regner med at hu skjønner bløffen din etterhvert.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde et veldig spesielt forhold. Dama var drit lekker, ikke noe å si der. Men selvtilitten hennes var ødelagt. Så hadde brukt 1 år på å bygge opp drømme dama mi. Vi kun liksom drite sammen og gjøre alt mulig. Det som er fordelen med mennesker med lav selvtillit, kan på måte "designe" de litt etter hvordan du ønsker at dama skal oppføre seg.

Jeg eier ikke følelser så jeg lever kun på intelligensen min når jeg tror jeg burde føle noe, så trenger av og til sånne morsomme "prosjekter" som "hva for noe nasti kan jeg få deg til å gjøre", og sette mål for å klare det.

Under abborten så hadde jeg sex mens kjøttbiter gled ut av fitta. Morsomt der og da, men i etter kant endret det synet på hele dama.

Så jeg bryr meg pent lite sånt sett. (quota en post jeg postet for en stund siden og viser til hvordan forholde med eksen min var).

Nytt prosjekt nå, å jeg tviler på at hu gjennomskuer meg med det første. Er veldig uskyldig, god til å manipulere og "spille bak kulissene".

AnonymBruker
Skrevet

Nytt prosjekt nå, å jeg tviler på at hu gjennomskuer meg med det første. Er veldig uskyldig, god til å manipulere og "spille bak kulissene".

Hvis du hadde vært "god til å manipulere og "spille bak kulissene" hadde du ikke behøvd å velge jenter med svært lav selvtillit, og et så stort ønske om å bli elsket at de gjør akkurat som du sier, eller legger opp til at de skal gjøre. Hvis du hadde vært god til disse tingene hadde du valgt damer med større selvtillit, som var vanskeligere å sjekke opp, og faktisk gått for utfordringen det var å få slike damer til "å spise av hånda di". Så enkelt er det. Så hjem og øve litt før du tror du er slik en mesterhjerne.

Anonymous poster hash: bf29e...8e5

AnonymBruker
Skrevet

"I love u, JUSTIN BIEBER" WÆÆÆ...

HHAHAAAHA

Anonymous poster hash: 2d22e...cd9
AnonymBruker
Skrevet

Nå skriver du sikkert dette for å provosere! Men ærlig talt, "sex mens kjøttbiter gled ut av fitta"??

Glad jeg aldri har møtt en gutt som deg

Anonymous poster hash: 3173d...9f0

Skrevet (endret)

Redigert: leste ikke hele tråden og ser nå at du er en idiot.

Endret av Zilas
Gjest alegria
Skrevet

Så jeg bryr meg pent lite sånt sett. (quota en post jeg postet for en stund siden og viser til hvordan forholde med eksen min var).

Manipulerende? For meg virker du heller helt syk i hodet, med det du quotet til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...