AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Holder på med en mann jeg har sterke følelser for. Han har gitt meg så utrolig mye, men jeg er ganske blakk og kan ikke gi han noe som koster penger. Har du noen gode tips om hva jeg kan gjøre for han? Gjerne noe som er søtt, sånn at han smelter og faller enda mer pladask for meg Ps; er ikke spesielt flink til å lage mat, så helst andre tips enn akkurat dét Anonymous poster hash: 5a9c8...99f
Spaghetti Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Det er ganske lett å lage Spaghetti. Trenger ikke å være (veldig) flink for å lage det. Vanskelig å si hva du kan gjøre da folk liker forskjellige ting. Hvis du er dårlig til å lage mat så er jo det supert, for da er det jo kjempe søtt om du prøver! 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Det er ganske lett å lage Spaghetti. Trenger ikke å være (veldig) flink for å lage det. Vanskelig å si hva du kan gjøre da folk liker forskjellige ting. Hvis du er dårlig til å lage mat så er jo det supert, for da er det jo kjempe søtt om du prøver! Enig i den. Lag en middag du tror du kan få til, men noe bedre enn grandiosa. Ordne dessert. Koselig stemning. Gi han massasje. Si hvor mye det betyr for deg det han har gjordt/gitt.. Gi han ros, oppmerksomhet og kos. Og det som betyr mer enn noe dyrt er noe som betyr noe. Yndlingsmat, dessert, godteri, noe lite som gjorde at du tenkte på han. Det er tanken som teller. Anonymous poster hash: 1eb33...f78 1
litago2 Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Skriv et lite brev eller et kort. Tenne lys, gi massasje, lage en god middag, se yndlingsfilmen hans sammen, bli med han på noe han liker (joggetur, bading f eks) 2
Gjest Tris Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Gi han en picnik i parken, ved sjøen eller ellers i naturen. Vin, øl, og enkel mat. Ost, druer, grillpinner (lagt i vann) scampi og oppkuttede grønnsaker. Ferdige kokte og kryrede poteter kjøpt på butikken. Ett stort teppe og kanskje et laken til å lage skygge. 1
79kreps Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Jeg hadde satt pris på at du bare sa det rett ut, hvor takknemlig du er og heller gitt meg en ekstra stor klem samtidig. Å fått laget middag synes jeg er mer hverdagslige overraskelser, ikke noe en skal bruke for å takke for noe. Hva med å heller planlegge det frem mot bursdag eller en dag som betyr noe for dere i lag, og så heller få til noe spesielt på den dagen? 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 Les høyt for ham fra Se og Hør. Anonymous poster hash: bb683...ecb
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #8 Skrevet 28. april 2014 Jeg hadde en slik dame en gang, ga henne reiser og ga henne ting og tang til verdier for 20-30.000,- Hun var fattig og ga meg sjeldent noe tilbake, takk sa hun ei heller ikke. JEG ville satt pris på om du bare fortalte det til meg. Tenn et par stearinlys. Lag god stemning. Sett dere ned på senge kanten eller i sofaen og fortell han hvor mye du setter pris på kjærsten og gi han en ordentlig bamseklem. Det hadde jeg satt sikkerlig pris på, mye bedre en å få objekter eller ei middag. Anonymous poster hash: 7dad6...bd8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå