Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har ganske nylig gått inn i et forhold til en fyr. Samtidig har jeg ikke mentalt klart å gi slipp på en annen. Nå har jeg i tillegg vært fysisk utro med han andre, og kommet frem til at det er han jeg er forelsket i og vil satse på.

Så nå må jeg dumpe en hodestups forelsket fyr, som ikke har vært annet enn god mot meg. Han er virkelig et kupp, og jeg vet han fortjener en jente som klarer å sette pris på det han gir.

Spørsmålet nå er hvordan jeg skal gå frem. Skal jeg bare si at det ikke føles riktig, at jeg ikke vil mer - eller skal jeg være ærlig og si at det er en annen?

Anonymous poster hash: d8bbb...a8b
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du skal være ærlig og fortelle hele sannheten. For såpass fortjener han å få vite.

Og hva hvis du har pådratt deg kjønnssykdommer??

Endret av Tris
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal være ærlig og fortelle hele sannheten. For såpass fortjener han å få vite.

Og hva hvis du har pådratt deg kjønnssykdommer??

Har ikke ligget med han jeg er sammen med etter at jeg var med han andre. Og han andre vet jeg at ikke har vært med noen andre enn meg. Det er ikke kjønnssykdommer jeg tenker på når det gjelder ærligheten i så fall.

Skrevet

Hadde ikke sagt noe om han andre, men hadde ligget litt lavt i terrenget med han nye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har ganske nylig gått inn i et forhold til en fyr. Samtidig har jeg ikke mentalt klart å gi slipp på en annen. Nå har jeg i tillegg vært fysisk utro med han andre, og kommet frem til at det er han jeg er forelsket i og vil satse på.

Så nå må jeg dumpe en hodestups forelsket fyr, som ikke har vært annet enn god mot meg. Han er virkelig et kupp, og jeg vet han fortjener en jente som klarer å sette pris på det han gir.

Spørsmålet nå er hvordan jeg skal gå frem. Skal jeg bare si at det ikke føles riktig, at jeg ikke vil mer - eller skal jeg være ærlig og si at det er en annen?

Når du skal forlate en annen, for at du skal satse på en ny, så syns jeg det er unødvendig å fortelle om utroskap. ikke nødvendig å gni det inn da, det er vel tøft nok for han at du gjør det slutt, om du ikke skal være vond i tillegg. Er det ikke greit å si at du gjør det slutt, for at du tror det ikke funker mellom dere?

Anonymous poster hash: 9b446...c09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du skal forlate en annen, for at du skal satse på en ny, så syns jeg det er unødvendig å fortelle om utroskap. ikke nødvendig å gni det inn da, det er vel tøft nok for han at du gjør det slutt, om du ikke skal være vond i tillegg. Er det ikke greit å si at du gjør det slutt, for at du tror det ikke funker mellom dere?

Anonymous poster hash: 9b446...c09

Jo, jeg tenker vel mest det jeg også. Takk for svar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...