Arkana Skrevet 10. juni 2004 #1 Skrevet 10. juni 2004 Da bør du gå inn på denne siden. Jeg har faktisk funnet en gammel bestevenninne. Vi gikk riktignok ikke i samme klasse, men på samme skole og hadde kjent hverandre siden vi var 2 år. Hun flyttet etter barneskolen og siden har jeg ikke sett henne. Men nå mailer vi jevnlig til hverandre og det er veldig koselig. :-)
nyibyen Skrevet 10. juni 2004 #2 Skrevet 10. juni 2004 Urk - klassereunionfester holder jeg meg langt unna. Alt blir så påtatt, og de som var kule da har blitt slitne og satte nå, og alle skal gjøre et godt inntrykk og late som om de har det så fint og er så vellykkede... Og de som var spennende og overså deg totalt før har blitt kjedelige og oppdager at nå har DU blomstret og så har de nå begynt å mase på deg om å treffes og ta en kaffe snart, og så må du svare "ja da, det blir koselig" av høflighet... Har et eget liv nå med folk som er gode venner og går heller ut på pub med dem for n-te gang enn å presse meg igjennom en stiv kveld med gamle fjes! Men det er nå meg, da...
Arkana Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2004 Denne siden er vel ikke ment som et sted å samle folk på reunion, men mer at du kan finne igjen de klassekameratene du selv har lyst å bli kjent med igjen. Alle har da vel i allefall noen de likte fra skolen. Det er forresten 10 års jubileum for ungdomsskolen min i år, men jeg har ingen interesse av å se dem igjen så jeg skal ikke gå. Hadde vært litt moro å vite hva alle driver med da, se hvordan folk har utviklet seg.
Litago Skrevet 10. juni 2004 #4 Skrevet 10. juni 2004 Jeg synes det er utrolig koselig å treffe gamle klassevenner igjen. Etter den første innledende fasen hvor man "presenter masken sin" med antall barn, jobb og antall skilsmisser (!), så kommer de gamle gode vennene frem igjen. Det er nesten som om tiden blir skrudd tilbake og vi diskuterer og har det gøy slik som tidligere. Dessverre har jeg gått glipp av mange slike fester, men de få jeg har vært på har vært artige. :-)
Arkana Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2004 Etter den første innledende fasen hvor man "presenter masken sin" med antall barn' date=' jobb og antall skilsmisser (!), [.....'] Du glemte antall ekstra kilo.
Litago Skrevet 10. juni 2004 #6 Skrevet 10. juni 2004 Du glemte antall ekstra kilo. He-he! Behøver ikke å fortelle det vet du. Bilringene mine synes bare så altfor godt.
Gjest Elenath Skrevet 10. juni 2004 #7 Skrevet 10. juni 2004 Skulle ønske vi skulle ha reunion jeg. Er *telle* 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen. Kanskje om to år da :-D Er forøvrig medlem på siden, men eneste fra mine skoler. :-?
Gjest TomKrus Skrevet 10. juni 2004 #8 Skrevet 10. juni 2004 Da vi hadde ti-års jubileum ifm. med ungdomskolen, var det ingen som gadd å bry seg om at de som var kule da hadde blitt slitnere, ei noen som ønsket å hevde seg med sine prestasjoner eller å vise hvor fryktelig de hadde blomstret siden sist. Vi hadde rett og slett en heidundrende artig kjempefest iblandet en god del nostalgi, og drittprat om de som ikke møtte opp
sinicola Skrevet 10. juni 2004 #9 Skrevet 10. juni 2004 Takk for tipset! Registrerte meg nå, fant faktisk et par kjente.
Gjest agurk Skrevet 10. juni 2004 #10 Skrevet 10. juni 2004 Hmm..var den eneste fra mine skoler.. Kjedelig!
Arkana Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #11 Skrevet 10. juni 2004 Det er ikke så mange fra mine heller (altså min klasse). Jeg er vel den eneste på barne- og ungdomsskolen, men på vgs er det 2-3 til.
Grooo Skrevet 10. juni 2004 #13 Skrevet 10. juni 2004 Hm... Er registrett på en lignende side, er noe klasse-gjennfornenigsgreier det og. Kommer bare ikke på hva den heter... Får prøve å registrere meg her og da...
Arkana Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 10. juni 2004 Hm... Er registrett på en lignende side, er noe klasse-gjennfornenigsgreier det og. Kommer bare ikke på hva den heter... Får prøve å registrere meg her og da... Spray hadde noe som het Spray Klassekamerater, men den har vært borte lenge nå.
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juni 2004 #15 Skrevet 10. juni 2004 Jeg er oppvokst i et annet land så de er faktisk et savn for meg, hadde sikker ikke vært et savn om de hadde vært en mulighet.
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. juni 2004 #16 Skrevet 10. juni 2004 Jeg ble veldig glad når jeg så at du hadde funnet denne siden. MEN når jeg registerer meg får jeg beskjed om at brukeren finnes. Jeg er da ikke registert der i fra før. Noen som vet hvordan jeg kan få ordne det?
Arkana Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #17 Skrevet 10. juni 2004 Så rart. :klø: Kanskje du skal sende dem en mail?
LilleBille Skrevet 10. juni 2004 #18 Skrevet 10. juni 2004 .. jeg får ikke en gang lov til å registrere meg jeg... :klø:
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. juni 2004 #19 Skrevet 10. juni 2004 Nå har jeg fått det til. Ikke jeg men samboeren. Så nå er jeg registrert
Thomasine Skrevet 11. juni 2004 #20 Skrevet 11. juni 2004 Har også vært registrert her lenge, men det er ikke mange som registrerer seg... :-? I løpet av noen måneder har 5 stk registrert bare... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå