Smk Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Jeg er en jente på 16 år, som var sammen med en gutt når vi var 12 år gammel. Vi var sammen i nesten ett år (det synes ihvertfall jeg er ganske lenge til å være så unge). Vi begynte på forskjellige ungdomsskoler også hadde vi ikke kontakt. Men når vi begynte på vgs, på samme linje, så ble alt så rart. Han hadde fått seg ny kjæreste. Men jeg har ikke hatt et fast forhold etter han. Men i det siste har jeg hatt en useriøst forhold til en "player" som skriver til alle og er med alle.Men jeg klarer ikke å holde meg unna han. Han er ikke noe bra for meg, og han er ikke en kjæreste-type-gutt heller. Problemet er at jeg begynner å få litt sånn småfølelser for han. Han vil jo bare ha en ting, og jeg vet ikke om det er det eneste jeg vil lenger. Jeg har sluttet å snakke med han nå, men det er litt vanskelig innimellom det og. Men han som jeg nevnte først skal gjøre det slutt med kjæresten sin i løpet av disse dagene som kommer nå. Han sier det ikke er på grunn av meg. Vi har begynt å snakke litt sammen igjen, og innimellom møtes vi på natten og snakker sammen. Vi kan si alt til hverandre. Det er som å være tilbake til der vi var når vi var yngre. Men vi har jo sagt at vi begynner med å bli venner først uansett hva som skjer. Vi har jo så klart hatt den samtalen. Tidspunktet er jo ikke så bra. Men det at vi har sett hverandre på skolen hver dag, har gjort det vanskelig. Kjæresten hans skjønner ingenting. Hun er sånn "over-attatched"- type, og han sier han gjør det slutt på grunn av at han vil ha litt tid alene og kompiser og ikke KUN henne hele tiden. Men jeg vet ikke om jeg vil begynne med han igjen. Jeg har jo på en måte litt følelser for han andre. Men jeg vet ikke om jeg er i den "fest-og-ha-det-moro" fasen nå for tiden. Jeg vil feste og møte nye gutter osv, men når vi møtes og snakker sammen som før, blir jeg satt litt tilbake. Jeg er jo en helt annen person enn det jeg var når jeg var 12 år. Men jeg vet ikke om det er positivt eller negativt. Vet ikke om jeg klarer å begynne på nytt med han jeg har vært sammen med før. Vet ikke om jeg vil møte en ny person som blir kjent med meg fra starten. Men med det, fører det til så mye usikkerhet osv. Han som jeg nevnte helt først er ikke så "komplisert" som de andre guttene. Jeg er så usikker på hva jeg vil, og hva som skjer nå fremover. Hva skal jeg gjøre?
Crobern Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Er du usikker, så vær alene en stund. Da slipper guttene å føle at de blir brukt mens du finner ut av ting.
Smk Skrevet 29. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2014 Er du usikker, så vær alene en stund. Da slipper guttene å føle at de blir brukt mens du finner ut av ting. Ja, det er kanskje lurt. Er bare litt redd for å angre senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå