HoppsyDaisy Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Kan dere hjelpe med tips til håret? Jeg skal ha en blondekjole fra San Patrick som går litt ned på ryggen. Så jeg vil gjerne sette opp håret. Jeg har halvlangt hår. Det er stropper på kjolen, så jeg vil ikke ha håret løst. Det blir litt for mye med en tekkelig kjole og hår over skuldrene. Jeg kunne tenkt å ha fronten som dette Noe som dette? Eller dette? Jeg skal ha noen enkle, stilrene blomster. Så håret kan ikke bli for "rufsete".
Gjest Kvinneline Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Kommer opp mange bilder på alle linkene. Men det var mye fint der Synes det hørtes veldig pent ut med oppsatt hår slik som du beskriver kjolen din. Synes det tredje bilder fra venstre på øverste linje var flott, enkelt og elegant. Hun med blondt hår og en 'hvit' blomst i på siden. Jeg hadde også halvlangt hår da jeg giftet meg, og frisøren viste meg flere varianter av oppsatt hår. Du får gjort mye med halvlangt hår, så vil tippe du blir nydelig
HoppsyDaisy Skrevet 29. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2014 Kommer opp mange bilder på alle linkene. Men det var mye fint der Synes det hørtes veldig pent ut med oppsatt hår slik som du beskriver kjolen din. Synes det tredje bilder fra venstre på øverste linje var flott, enkelt og elegant. Hun med blondt hår og en 'hvit' blomst i på siden. Jeg hadde også halvlangt hår da jeg giftet meg, og frisøren viste meg flere varianter av oppsatt hår. Du får gjort mye med halvlangt hår, så vil tippe du blir nydelig Takk for svar! Det er noe sånt jeg tenker meg. Men går det fint å droppe pynt i håret? Jeg syns på en måte at kjolen er nok i seg selv.
Gjest Kvinneline Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Takk for svar! Det er noe sånt jeg tenker meg. Men går det fint å droppe pynt i håret? Jeg syns på en måte at kjolen er nok i seg selv. Ja, det synes jeg så absolutt. Ingenting som tilsier at du må ha noe i håret, og synes også det kan være lurt å droppe det om det "blir litt mye" Prøvde litt forskjellig pynt og bling i håret jeg også, men man så det raskt når det på en måte ble litt i overkant. Og personlig synes jeg at kjolen og utstrålingen i brudens ansikt er det som fortjener flest øyekast
HoppsyDaisy Skrevet 29. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2014 . Og personlig synes jeg at kjolen og utstrålingen i brudens ansikt er det som fortjener flest øyekast Godt poeng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå